michalikpiotr pisze:
tak wiem dał za niego 60 tys ale cóż takie czasy. Ale jeszcze rok gwarancji jest. A powiedz mi coś o rurce od klimatyzacji wiadomo w tych autach. Podobno temat ciężki. Jak to jest? A spalanie w mieście jakie masz? A co z rozrządem podobno jest łańcuch?
tak jest łańcuch a w mieście, zależy. Cos koło 5 5,5 benzyny w mało sprzyjających warunkach z wyłączeniem stop start, ze stop start mozna poniżej 5 w okolice 4,5 litra zejść, zwłaszcza jak będziesz dotaczać się do świateł przy prędkości 15 km/h i mniejszej bo wtedy wyłącza silnik
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale tak zrobisz w manualu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie wiem, słyszałem te tematy i mi jakoś jeszcze nie rdzewieje ale warto może zaglądac od czasu do czasu pod maskę, ja przynajmniej raz na dwa tygodnie sprawdzam poziom oleju
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale nigdy nic dolewać nie musiałem. Tylko jak lpg zalożysz to aso z gwarancją na silnik zad CI wypnie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale osobiście olałem to bo te silniki mają nikła szanse, przy normalnym użytkowaniu na warię , swoją instalację ghazową założyłem własnie przy przebiegu 9-10 tyś. Jakby miała być wada fabryczna to by juz o sobie dać znała
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tylko gazownika musisz miec dobrego, takiego co na systemie dualjet i innych podobnych japończykach trochę zębów zjadł
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)