Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://suzukiklub.pl/forum/

istrukcja obsługi do vitary
http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1112
Strona 1 z 4

Autor:  jaffa001 [ 19-05-2007, 20:57 ]
Tytuł:  istrukcja obsługi do vitary

Witam. Posiadam instrukcje obsługi do vitary 88-95 w języku polskim. Instrukcja jest w plikach JPEG popakowanych w winrarze. Zainteresowanych prosze o kontakt e-mail. Pozdrawiam

Autor:  DIEGO [ 12-06-2007, 07:49 ]
Tytuł:  Podziękowanie

Witaj Jaffa.

Wielkie dzięki za instrukcje do mojej Vitarki :)
Przyznać musze ,że przeczytałem jedną rzecz która mnie zaskoczyła haha ale tak już jest jak sie kupi automatyczną skrzynie biegów w terenówce i nie ma instrukcji po polsku :))

Jeszcze raz wielkie dzieki i pozdrawiam

Jac

Autor:  MAXIM [ 28-07-2007, 06:35 ]
Tytuł: 

Jestem zainteresowany instrukcją.Pozdro

Autor:  Liberty [ 09-08-2007, 11:41 ]
Tytuł: 

tez bym chciala instrukcje, ale do modelu z 98r. Ma ktos taka albo wie gdzie mozna namierzyc?

swoja droga te tez poprosze, jesli to nie klopot. Lepszy rydz niz nic :lol: ;)

Autor:  czolgista72 [ 11-08-2007, 11:03 ]
Tytuł:  instrukcja

Witam
Właśnie kupiłem Vitarkę z 1998r 2.0 TD i szukam instrukcji jeżeli ta którą proponujesz zawiera wiadomości na temat takiego modelu to poproszę!!

Autor:  KozioŁ [ 11-08-2007, 11:35 ]
Tytuł:  Re: instrukcja

czolgista72 pisze:
Witam
Właśnie kupiłem Vitarkę z 1998r 2.0 TD i szukam instrukcji jeżeli ta którą proponujesz zawiera wiadomości na temat takiego modelu to poproszę!!


Napisz coś więcej o aucie i wrzuć jakieś fotki, jeśli to nie problem (oczywiście w odpowiednim wątku) ;)

Autor:  czolgista72 [ 11-08-2007, 15:10 ]
Tytuł:  coś o mojej vitarze

Cóż...kupiłem ją zaledwie kilka dni temu od znajomego który od czasu do czasu jeździ i coś przyprowadza, przeważnie uszkodzone bo jego kuzyn naprawia i leci na sprzedaż, auto stało gdzieś w kącie warsztatu zakurzone i zaniedbane gdyż jak sie dowiedziałem jeździł nią rolnik czy jak sie teraz mówi farmer niemiecki. O zaniedbaniu auta świadczył fakt znalezienia przeze mnie kukurydzy pod siedzeniami. Tapicerka jest zmasakrowana czyli nadaje się do wymiany to wiem na pewno, silnik był uszkodzony-pękł pasek i wiadomo co sie z tym wiąże. Naprawiony samochód przez ów przez kolegę (dobry mechanik) został mi polecony jako dobry z małym przebiegiem 174000 i warty uwagi. Cóż więcej skusiłem sie i mam. Podobno silnik który jest tam zamontowany to jedna z lepszych jednostek napędowych stosowanych w samochodach 2.0 Td i/c czy jakoś tak, stosowany był jeszcze w mazdach 626 ,też podobno bo aż na tyle to sie nie znam. Teraz jestem na etapie wsłuchiwania się jak pracuje silnik i czy wszystko jest w porządku hehe. Szukam instrukcji żebym wiedział chociaż jak bezpiecznik wymienić czy coś podobnego zrobić i aby nie zepsuć czegoś przy okazji. No i też żeby poczytać o własnościach tegoż samochodu jakieś interesujące rzeczy. Szukam tez ludzi którzy jeżdża konkretnie na takich silnikach bo chciałbym sie skonsultować. Pozdrawiam czolgista72

Autor:  czolgista72 [ 14-08-2007, 15:20 ]
Tytuł:  instrukcja potrzebna coraz bardziej!!

bardzo proszę o przesłanie mi tej instrukcji na jpg. ponieważ mam coraz więcej pytań a odpowiedzi nie przychodzą podczas snu...

Autor:  KozioŁ [ 14-08-2007, 19:57 ]
Tytuł: 

ciężko będzie z tą instrukcją - dawaj te pytania może coś poradzimy ;)

Autor:  czolgista72 [ 14-08-2007, 21:29 ]
Tytuł:  pytania do vitary

1. chciałem wymienić oleje w skrzyni biegów, reduktorze, mostach ale oczywiście nie wiem co wlać, naczytałem się o klasach lepkości składach chemicznych i klasach nowoczesności i zgłupiałem do końca...aaa no i nawet nie wiem nie znam pojemności poszczególnych podzespołów

2. za szybko wyłączają się świece żarowe i jakby ciężko palił, kolega który trochę się zna mówi żebym na forum zapytał się o oporność czujnika temp płynu chłodzącego-co zrobiłem w odpowiednim wątku ale nie ma odpowiedzi (aaa a jak na krótko jakoś mi podgrzał dłużej świeczki to było eleganckie bruuum i odpalił bez zastanowienia)

3. podcieka olej z reduktora przy flanszy wału wychodzącego do przedniego dyferencjału, jaki tam trzeba kupić uszczelniacz (żeby nie rozebrać i dopiero szukać) i czy łatwo go wymienić

Ufff to na razie tyle, szanowny kolego jeżeli byś wiedział coś na powyższe tematy to pomóż lub odeślij gdzieś gdzie mogą wiedzieć
pozdrawiam serdecznie czolgista72

Autor:  KozioŁ [ 14-08-2007, 21:51 ]
Tytuł: 

Chyba już sam znalazłeś to miejsce, gdzie mogą Ci pomóc ;)

A jak będę miał chwilę to poszperam i może ja coś pomogę :D

Autor:  czolgista72 [ 14-08-2007, 22:34 ]
Tytuł:  szukam

tak chodzę, szukam i szperam ale nic, gdybys co miał to daj znać

Autor:  KozioŁ [ 15-08-2007, 15:41 ]
Tytuł:  Re: pytania do vitary

czolgista72 pisze:
1. chciałem wymienić oleje w skrzyni biegów, reduktorze, mostach ale oczywiście nie wiem co wlać, naczytałem się o klasach lepkości składach chemicznych i klasach nowoczesności i zgłupiałem do końca...aaa no i nawet nie wiem nie znam pojemności poszczególnych podzespołów


http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp

tutaj wybierasz markę, model itd. i masz wszystko co, gdzie i ile lać
(oczywiście nie musi to być valvoline ;) )

Cytuj:
3. podcieka olej z reduktora przy flanszy wału wychodzącego do przedniego dyferencjału, jaki tam trzeba kupić uszczelniacz (żeby nie rozebrać i dopiero szukać) i czy łatwo go wymienić


http://www.detali.ru/cat/OEM_sz.asp

jak wyżej - wyszukujesz model, itd i potem masz schematy silnika, przeniesienia napędu, elektryki itd.

a poza tym widziałem, że zalogowałeś się na rajdach4x4... i bardzo dobrze! na żadnym innym polskim forum nie znajdziesz tylu fachowców od terenówek, którzy na pewno Ci pomogą, z tym, że trzeba się przyzwyczaić do specyficznego humoru i atmosfery tam panującej - grunt to się nie obrażać za docinki, nie zadawać głupich pytań, najpierw szukać potem pytać, a pytania formułować konkretnie i zrozumiale.

Vitar z dieslem nie ma tam za wiele ( o ile jakieś w ogóle są), więc i tematów związanych z tym silnikiem nie było dużo, także pytaj śmiało
;)

Autor:  czolgista72 [ 15-08-2007, 20:43 ]
Tytuł:  podziękowanie

serdecznie dziękuję zaraz będę zaczytywał

Autor:  Anusia [ 24-08-2007, 23:38 ]
Tytuł: 

a czy ma ktoś może instrukcje do nowej Vitary na komputerze? Diesel 3d jesli to ma znaczenie..

moja jest niestety po francusku i chociaż teoretycznie powinnam ją rozumieć, to jakoś ciężko mi to idzie. podejrzewam, że łatwiej mi będzie zrozumieć ją po polsku (ew. angielsku).

a wszystko przez to, że zapaliła mi sie w samochodzie kontrolka (przy obrotomierzu), która nie powinna sie świecić- dotycząca jakiegoś filtra, który mógł się zapchać. Co dziwniejsze, wg tego co sobie z mojej instrukcji wyczytałam, sposobem na pozbycie sie problemu jest przynajmniej 30-minutowa jazda z prędkością powyżej 75km/h :szok:
kontrolka zgasła zaraz po wyruszeniu na autostradę, jednak wolała bym być pewna, że ne trzeba nic już z tym robić (i czy rzeczywiście o to tylko chodziło) ;)

Autor:  taoma [ 25-08-2007, 22:04 ]
Tytuł: 

moze komus sie przyda polska instrukcja po 2005 w .pdf prosze o uzycie "save target as" bo to darmowy serwerek:)

Autor:  KrisB4 [ 25-08-2007, 22:08 ]
Tytuł: 

To kontrolka sygnalizująca zapchanie się filtra cząstek stałych (sadzy).
Jeżeli samochód jeździ głównie po mieście to może się ta lampka zapalać po jakimś czasie (BTW jaki przebieg?)
Przy normalnej mieszanej jeździe w zasadzie nie powinna (no przynajmniej do przebiegu 100-200 tys)
Dłuższa jazda z prędkością "trasową" podnosi temperaturę wewnątrz filtra co umożliwia jego regenerację (wypalenie sadzy).

Autor:  ergie [ 25-08-2007, 23:03 ]
Tytuł: 

Taoma jesteś wielki. :brawo: Tego mi było trzeba. :czyta:

Autor:  Anusia [ 27-08-2007, 10:26 ]
Tytuł: 

KrisB4 pisze:
Jeżeli samochód jeździ głównie po mieście to może się ta lampka zapalać po jakimś czasie (BTW jaki przebieg?)


No wlasnie ostatnio "smignelam" ze dwa baki paliwa tylko i wylacznie po miescie i to na dodatek w korkach, bo postanowilam uzyc Vitarki do przeprowadzki, a jak sami wiecie w 3d za duzo nie wchodzi (choc np zamrazarka weszla i szafka 170cm tez ;) )
Przebieg niewielki, bo furka z konca wrzesnia 2006- 30 tys prawie..

Autor:  pitpaw [ 27-08-2007, 11:35 ]
Tytuł: 

KrisB4 pisze:
To kontrolka sygnalizująca zapchanie się filtra cząstek stałych (sadzy).
Jeżeli samochód jeździ głównie po mieście to może się ta lampka zapalać po jakimś czasie (BTW jaki przebieg?)
Przy normalnej mieszanej jeździe w zasadzie nie powinna (no przynajmniej do przebiegu 100-200 tys)
Dłuższa jazda z prędkością "trasową" podnosi temperaturę wewnątrz filtra co umożliwia jego regenerację (wypalenie sadzy).


Anusia nic dodać nic ująć KrisB4 powiedział wszystko pozostaje tylko sie pod jego słowami podpisać co czynię :lol:

Autor:  Avalanche [ 29-08-2007, 06:52 ]
Tytuł: 

Instrukcja na Allegro (kto potrzebuje, niech się spieszy, bo zniknie):
http://www.allegro.pl/item230983456_ins ... model.html

Autor:  Anusia [ 30-08-2007, 21:47 ]
Tytuł: 

120 zł? :szok:
to ja już lepiej przysiądę do tego francuskiego :lol:
a tak w ogóle to by była taka sama jak do modelu z 2006?

Autor:  TomaszN [ 18-01-2008, 11:22 ]
Tytuł: 

WItam. Czy mogłby ktoś z szanownych forumowiczów podesłać link do polskiej Instrukcji Vitary 2006- 2007. Z góry dzięki

Autor:  czoboki [ 18-01-2008, 12:28 ]
Tytuł: 

TomaszN pisze:
WItam. Czy mogłby ktoś z szanownych forumowiczów podesłać link do polskiej Instrukcji Vitary 2006- 2007. Z góry dzięki


Wyślij mi na PW adres e-mial to Ci podeślę

Autor:  Anusia [ 20-01-2008, 18:37 ]
Tytuł: 

czoboki, a wyslal bys mi tez? wysle Ci pw z adresem ;)

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/