Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 05-05-2024, 05:49

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20-02-2011, 21:59 
Offline

Rejestracja: 09-01-2009, 20:32
Posty: 75
Mam taki problem. Nigdzie nie mogę dostać tego małego filterka powietrza który idzie od kolektora do jakiegoś czujnika (jak otworzymy maskę to widać go jest na samym środku silnika taki mały filterek. Postanowiłem zdjąć go na przymiarkę ale nigdzie nikt nic takiego nie ma. Dodam jeszcze że bez tego filterka w ogóle turbo się nie chce załączyć. Nie wiem co on ma z tym wspólnego ale wolałbym go wymienić. Może ma ktoś jakiś namiar na niego. Byłbym wdzięczny.


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2011, 09:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Ten filterek jest tylko jako zabezpieczenie czujnika doładodania . U mnie przy przebiegu ok 200kkm ten filterek sie zatkał i przedmuchałem go powietrzem jest OK . To dziwne że bez tego nie działa Ci turbo . Tenm czujnik jest tylko zabezpieczeniem przed za wysokim doładowaniem .

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2011, 17:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
a mozna zastąpić ten filterek kawałkiem rurki ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2011, 12:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Filterek zabezpiecza czujnik . Ale spokojnie można tak zrobić .

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2011, 15:15 
Offline

Rejestracja: 09-01-2009, 20:32
Posty: 75
Jak połączymy go bezpośrednio bez filterka to może nam cały czujnik zasyfić syfem z kolektora- dlatego po to jest ten filterek. Zastanawiam się tylko jak sprawdzić czy ten czujnik jest dobry- może macie jakiś pomysł ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2011, 17:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no ja własnie demontując ten filterek odłamałem ten wlot co wężyk się wsówa więc zasąpiłem go kawałkiem rurki ale nasunołem wężk na kolekor na szmatce wiec pełni role filtra.... no i co ciekawe był zatkany całkiem wylot z kolektora ta rurka co wychodzi.... a pozatym to po tym zabiegu zauważyłem ze dużo lepiej wchodzi na obroty niemuli jej tak jak wczesniej.....


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-02-2011, 20:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
dziś zesunoł mi się ten wężyk z kolektora i odrazu tak go zmuliło ze masakra czyli nato wygląda że ten czujnik ma duzo wspulnego z utratą mocy....


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-03-2011, 15:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Jak wężyk się zsunął , kolektor był dziurawy i może powietrze wylatywało bokiem . Muszę sprawdzić u siebie . tylko zaślepię rurkę z kolektora

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-03-2011, 18:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
dzis załozyłem zpowrotem ten filterek oczywiscie dobrze przedmuchany kompresorem no ładnie sie zbiera ale coś mi sie wydaje ze troszke jakby lepiej chodził na tej rurce czyli bezposrednio bez filterka.....


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2011, 08:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Czy masz silnik Mazdy?? Czy u Ciebie powyżej 2000obr/min samochód zaczyna zdecydowanie lepiej przyśpieszać ?

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2011, 16:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
tak mazdy 87 KM.... no po przekroczeniu 2000 obr./min zdecydowanie przyspiesza i zbiera sie na obroty jest wyczuwalny ten moment jak dostaje kopa..... wczesniej było zdecydowanie gorzej i myslałem że tak ma być no bo 87 kucyków no tak duze auto to co to jest.....


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2011, 17:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
A czy Miałbys możliwośc wykonania pomiaru napięcia na sterowniku ?

(między wyprowadzeniami 3A i 3B ( Patrząc na sterownik środkowe złącze /pierwszy pin od prawej na górze i dole) powinno być
od 2.6 V do 5V ) Szukam przyczyny w mojej GV ktróra powyżej 2000obr jest tak samo zmulona jak ponirzej 2000.

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2011, 18:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 540
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no niestety kolego ale niemam o tym pojecia niewiem jak sie to robi ani czym....


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2011, 20:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Ok
dzieki nie ma sprawy

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]