Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://suzukiklub.pl/forum/

Eco Tuning GV J20A
http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7694
Strona 1 z 1

Autor:  milu [ 10-03-2011, 14:49 ]
Tytuł:  Eco Tuning GV J20A

Czy ktoś z was wykonał eco tuning GV z silnikiem J20A ?
np. http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma61 ... 03_kw.html
jeżeli tak to proszę opisać czy coś się zmieniło.

Autor:  trucha0 [ 10-03-2011, 17:34 ]
Tytuł: 

Kolego daj sobie z tym spokój,bo takiego wzrostu nie odczujesz a kasę wydasz i tyle to benzynka a nie diesel:/,nie oszukujmy się z tym silnikiem 2.0 to porażka Suzuki,do takiej normalnej jazdy może wystarczy ale nic więcej jadąc testowym z tym silnikiem nie wierzyłem że jest taki muł dopiero od 3500obr.coś zaczyna się dziać ale trzymając na obrotach spalanie mamy hmm....,trzeba się z tą mocą pogodzić i jeździć spokojnie:)

Autor:  KozioŁ [ 10-03-2011, 21:45 ]
Tytuł: 

Porażka? A czego oczekiwałeś po aucie bądź co bądź terenowym? Jak za wolno to są jeszcze V6-stki. :lol:

Autor:  milu [ 11-03-2011, 11:49 ]
Tytuł:  Eco Tuning GV J20A

jak zauważyłeś ja nie oczekuję super osiągów (eco tuning, to co mam w tej chwili mi wystarcza) , w codziennej jeździe nie przekraczam 100km/h, raczej oczekuję niższego spalania. W obecnej chwili mam przejechane około 10 kKm komputer pokazuje 9,5 l/100km z tych 10kkm w mieście zrobiłem 8 kkm. Uważam że i tak mało pali jak na jazdę po mieście. Samochód dla mnie jest super zero problemów w nieodśnieżonej Warszawie z parkowaniem w bocznych uliczkach o krawężnik też jeszcze nie zawadziłem.

Autor:  KozioŁ [ 12-03-2011, 11:13 ]
Tytuł: 

Spalanie rewelacja.

Ja bym nic nie dłubał tylko cieszył się sprawnym silnikiem. Kase lepiej przeznaczyć na lift i MTki. :szalony:

Autor:  Brutal [ 12-03-2011, 13:51 ]
Tytuł: 

Dokładnie, 9.5 l to rewlacyjnie małe spalanie jak na GV.

Autor:  milu [ 26-06-2011, 19:04 ]
Tytuł:  podciągnę temat

może ktoś już wykonał eco tuning ???

Autor:  dan911 [ 06-07-2011, 09:12 ]
Tytuł: 

przestrojenie sterownika w silniku Benzynowym-bez zadnych zmian mechanicznych-niedaje nic,albo prawie nic- jeśli chcesz "Eco-Tuning"hehehe to tylko dobra instalacja LPG:),ewentułalnie CNG-wtedy faktycznie jest ECO-logicznie i ECOnomicznie, tylko najpierw sparawdź jak ten silniczek sie nadaje do gazu-koszt instalacji wruci sie już po 15tyś.km

Autor:  Cordoba_2004 [ 12-07-2011, 07:13 ]
Tytuł: 

jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych

Autor:  dan911 [ 21-07-2011, 09:32 ]
Tytuł: 

Cordoba_2004 pisze:
jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych

przedewszystkim silnik powinien być w dobrym stanie technicznym, niezajechany - można to sprawdzić, po drugie niewszysrkie silniki równie dobrze znoszą gaz- z róznych powodów- każdy dobry instalator LPG powinien to wiedzieć-lepiej iść do innego speca, ewentułalnie poszperać w necie

Autor:  Cordoba_2004 [ 21-07-2011, 09:56 ]
Tytuł: 

Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz

Autor:  dan911 [ 27-07-2011, 23:16 ]
Tytuł: 

Cordoba_2004 pisze:
Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz

do końca to nie -bo zawsze może trafić sie powazna nieprzewidziana usterka, ale jesli silnik niewykazuje oznak zmęczenia, nie bierze oleju, nie dymi, prawidłowo zapala, przyspiesza-spala normalne ilości paliwa- to raczej wiadomo ze zajechany nie jest-jak ktoś sie uprze to można zrobić tez test na hamowni i porównać z danymi producenta-jeśli moc jest fabryczna- to mamy zdrowiuteńką jednostke- wartą inwestycji w LPG

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/