Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://suzukiklub.pl/forum/ |
|
Eco Tuning GV J20A http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7694 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | milu [ 10-03-2011, 14:49 ] |
Tytuł: | Eco Tuning GV J20A |
Czy ktoś z was wykonał eco tuning GV z silnikiem J20A ? np. http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma61 ... 03_kw.html jeżeli tak to proszę opisać czy coś się zmieniło. |
Autor: | trucha0 [ 10-03-2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Kolego daj sobie z tym spokój,bo takiego wzrostu nie odczujesz a kasę wydasz i tyle to benzynka a nie diesel:/,nie oszukujmy się z tym silnikiem 2.0 to porażka Suzuki,do takiej normalnej jazdy może wystarczy ale nic więcej jadąc testowym z tym silnikiem nie wierzyłem że jest taki muł dopiero od 3500obr.coś zaczyna się dziać ale trzymając na obrotach spalanie mamy hmm....,trzeba się z tą mocą pogodzić i jeździć spokojnie:) |
Autor: | KozioŁ [ 10-03-2011, 21:45 ] |
Tytuł: | |
Porażka? A czego oczekiwałeś po aucie bądź co bądź terenowym? Jak za wolno to są jeszcze V6-stki. |
Autor: | milu [ 11-03-2011, 11:49 ] |
Tytuł: | Eco Tuning GV J20A |
jak zauważyłeś ja nie oczekuję super osiągów (eco tuning, to co mam w tej chwili mi wystarcza) , w codziennej jeździe nie przekraczam 100km/h, raczej oczekuję niższego spalania. W obecnej chwili mam przejechane około 10 kKm komputer pokazuje 9,5 l/100km z tych 10kkm w mieście zrobiłem 8 kkm. Uważam że i tak mało pali jak na jazdę po mieście. Samochód dla mnie jest super zero problemów w nieodśnieżonej Warszawie z parkowaniem w bocznych uliczkach o krawężnik też jeszcze nie zawadziłem. |
Autor: | KozioŁ [ 12-03-2011, 11:13 ] |
Tytuł: | |
Spalanie rewelacja. Ja bym nic nie dłubał tylko cieszył się sprawnym silnikiem. Kase lepiej przeznaczyć na lift i MTki. |
Autor: | Brutal [ 12-03-2011, 13:51 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie, 9.5 l to rewlacyjnie małe spalanie jak na GV. |
Autor: | milu [ 26-06-2011, 19:04 ] |
Tytuł: | podciągnę temat |
może ktoś już wykonał eco tuning ??? |
Autor: | dan911 [ 06-07-2011, 09:12 ] |
Tytuł: | |
przestrojenie sterownika w silniku Benzynowym-bez zadnych zmian mechanicznych-niedaje nic,albo prawie nic- jeśli chcesz "Eco-Tuning"hehehe to tylko dobra instalacja LPG:),ewentułalnie CNG-wtedy faktycznie jest ECO-logicznie i ECOnomicznie, tylko najpierw sparawdź jak ten silniczek sie nadaje do gazu-koszt instalacji wruci sie już po 15tyś.km |
Autor: | Cordoba_2004 [ 12-07-2011, 07:13 ] |
Tytuł: | |
jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych |
Autor: | dan911 [ 21-07-2011, 09:32 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 pisze: jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych
przedewszystkim silnik powinien być w dobrym stanie technicznym, niezajechany - można to sprawdzić, po drugie niewszysrkie silniki równie dobrze znoszą gaz- z róznych powodów- każdy dobry instalator LPG powinien to wiedzieć-lepiej iść do innego speca, ewentułalnie poszperać w necie |
Autor: | Cordoba_2004 [ 21-07-2011, 09:56 ] |
Tytuł: | |
Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz |
Autor: | dan911 [ 27-07-2011, 23:16 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 pisze: Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz
do końca to nie -bo zawsze może trafić sie powazna nieprzewidziana usterka, ale jesli silnik niewykazuje oznak zmęczenia, nie bierze oleju, nie dymi, prawidłowo zapala, przyspiesza-spala normalne ilości paliwa- to raczej wiadomo ze zajechany nie jest-jak ktoś sie uprze to można zrobić tez test na hamowni i porównać z danymi producenta-jeśli moc jest fabryczna- to mamy zdrowiuteńką jednostke- wartą inwestycji w LPG |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |