Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 02-05-2024, 10:02

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28-03-2011, 22:50 
Offline

Rejestracja: 28-03-2011, 19:21
Posty: 64
Lokalizacja: woj. Pomorskie , Kościerzyna
Witam . Mam vitarkę 1.6 8v .

1 pytanie :czy da się coś zrobić aby silnik wkręcał sie do 8000obr/min ? ponieważ wkręca się umnie tylko do 6500obr/min... . może wiecie dlaczego nie wchodzi na wyższe oborty niż 6500rpm ?

2 pytanie:po odpaleniu silnika , zimnego lub ciepłego trzymał długo wysokie obroty i nie spadały one poniżej 1500rpm , odkręciłem tą śróbkę na imbus tam koło linki od gazu żeby cofała się dalej , teraz jest ok ale jak puszczę gaz to się blokuje... i muszę mocno wcisnąć pedał żeby ruszył..., jak inaczej zmniejszyć obroty ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2011, 12:54 
Offline

Rejestracja: 28-03-2011, 19:21
Posty: 64
Lokalizacja: woj. Pomorskie , Kościerzyna
Powie ktoś jak wyregulować te obroty ???


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2011, 13:36 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
1. kupic honde
2. krecac rozregulowales sobie ssanie. Teraz pozostaje Ci sciagniecie instrukcji serwisowej i regulacja na szczelinomierz. Ssanie w Vitarze 8V realizuja dwa zaworki - jeden temperaturowy, pod zaslepka obok TPS'a drugi elektrozawor na gorze korpusu wtrysku. Generanie nie regulowalne, ale mozna je przeczyscic sszprejem do czyszczenia ukladow hamulcowych tudzierz gaznikow.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2011, 17:27 
Offline

Rejestracja: 28-03-2011, 19:21
Posty: 64
Lokalizacja: woj. Pomorskie , Kościerzyna
spróbuje ustawić to ssanie ; ] dzieki

a co zrobić żeby były maxymalne obroty...? byłem na kilku rajdach i tam kręcą terenówki do odcięcia , przy 8000rpm , moja vita ma odcięcie już przy 6500rpm....


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2011, 08:28 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Zapytaj ich czy nie maja 1.6 16V.
od 6.5 jest juz czerwone pole. Wiec zamiast krecic 8 tys to moze wrzuc 2 bieg.
po za tym, ja jezdzac 1.6 8V nie pamietam abym musial krecic vitare tak mocno. IMHO cos z technika jazdy nie tak.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2011, 12:01 
Offline

Rejestracja: 28-03-2011, 19:21
Posty: 64
Lokalizacja: woj. Pomorskie , Kościerzyna
ssanie....wolne obroty ustawiłem sobie na tym co zaznaczyłem na zdjęciu , przekręciłęm to lekko w lewo i teraz trzyma dobre obroty , na ciepłym silniku ok 850rpm , i wkręca się na 7500rpm .
Teraz mam pytanie gdzie jest silniczek krokowy ? ponieważ nie orientuje sie co to jest (a może właśnie tym kręciłem do ustawienia ssania :D) , nietórzy piszą że trzeba to przeczyścić ;) Więc proszę niech ktoś zaznaczy na zdjęciu gdzie jest silniczek krokowy i czym go wyczyścić :)

2. I co to jest z lewej strony koło "kielicha" ? to z dwoma wężykami.... myślałem że filtr paliwa , lecz miałem zdjęte ten cieńszy wężyk i żadnego paliwa nie było ;D
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2011, 13:11 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Vitara 8V nie ma silnika krokowego, ma zaworek 1/0 sterowany przez ECU ktory 'cyka' regulujac nieco mieszanke.
To czym kreciles to czujnik polozenia przepustnicy. Potencjometr wskazujacy wychylenie przepustnicy i przelacznik wskazujacy czy jest ona wcisnieta czy jest w trybie idle. Jezeli sie uspokoilo, to znaczy ze byl rozregulowany. W ksiazce jest procedura ustawiania tego - generalnie nalezy wsadzic pomiedzy bimetaliczny 'otwieracz' przepustnicy a rolke linki szczelinomierz i tak krecic TPS aby zlapac punkt 'zamkniecia'.
Ta puszka to weglowy pochlaniacz oparow ze zbiornika. Mozna to wywalic. Filtr paliwa jest nad tylnym mostem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2011, 16:04 
Offline

Rejestracja: 28-03-2011, 19:21
Posty: 64
Lokalizacja: woj. Pomorskie , Kościerzyna
Jeśli to jest węglowy pochłaniacz oparów... to może dlatego przy odkręcaniu wlewu paliwa wylatuje dużo powietrza i zbiornik się odbija* tzn. po dłuższej jeździe zasysa się od dołu i po odkręceniu wylatuje ciśnienie i zbiornik wraca do pierwotnego kształu... da się to wymienić ? czy wywalić to i rurkę zatkać czy zostawić ją ? ;D


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-03-2011, 08:55 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Podcisnienie w zbiorniku w suzuki to norma i nic z tym robic nie trzeba/nie wolno.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]