Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl http://suzukiklub.pl/forum/ |
|
Zmiana napędu Grand vitara 2006 http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=7595 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | przemmekk1 [ 19-02-2011, 22:31 ] |
Tytuł: | Zmiana napędu Grand vitara 2006 |
Witam. Jestem na tym forum nowy i mam do was pytanie odnośnie zmiany napędu w vitarze z 2006r. Słyszałem kiedyś że gdy używam 4H Lock lub 4L Lock i potem chce wrócić do 4H to musze przełącznik od zmiany napędu najpierw przekręcić na N a następnie cofnąć kawałek do tyłu aż zgaśnie kątrolka i wrócić do 4H. Powiedzcie mi jak to jest i jak najlepiej to przełaczać ponieważ nie chce żeby mi sie coś uszkodziło. Jeździłem autami z napędem 4x4 ale tam był drążek i wyglądało to troche inaczej. Prosze o jakieś informacje i pozdrawiam. |
Autor: | kawusik [ 21-02-2011, 08:43 ] |
Tytuł: | |
Nie musisz, 4hlock - koła na wprost i prędkość do 100 km/h, 4L - zatrzymujesz auto koła na wprost, przy skrzyni manualnej wciskasz sprzęgło i hamulec i przełączasz napęd. Jak wracasz do 4h również koła na wprost i trochę cierpliwości kontrolka gaśnie po chwili, nie musisz przełączać do położenia N. Pozdro |
Autor: | leniwiec [ 22-02-2011, 08:23 ] |
Tytuł: | |
Wystarczy poszukać w sieci instrukcji,żeby używać napędy zgodnie z przeznaczeniem !A nie potem logować się na forum i pytać dlaczego napęd sie sypnął Poza tym temat wałkowany zylion razy w ostatnim czasie Wystarczy zobaczyć dwie strony wstecz |
Autor: | przemmekk1 [ 23-02-2011, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Zarejstrowałem sie na tym forum nie tylko dla tego pytania Szukałem czegoś na ten temat i niby było ale nie to czego chciałem sie dokładnie dowiedzieć:) Dzięki wielkie za odpowiedź Pozdrawiam wszystkich:) |
Autor: | klemens [ 13-11-2011, 22:55 ] |
Tytuł: | |
Wracając do tematu: czy załączenie reduktora może odbyć się tylko na postoju? Mam na myśli nową vitarę. W foresterze wystarczyło na ruchu wcisnąć sprzęgło i załączyć reduktor. Po puszczeniu sprzęgła oczywiście obroty były odpowiednio wyższe. |
Autor: | marirus [ 14-11-2011, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97 |
Autor: | klemens [ 14-11-2011, 18:43 ] |
Tytuł: | |
marirus pisze: Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97
To prawda. W foresterze jest można powiedzieć - reduktorek. Przełożenie miał niewielkie. Ale zasada jest ta sama. Dlaczego w GV nie można go włączyć na ruchu? Np. na luzie ale jadąc. |
Autor: | marirus [ 14-11-2011, 19:25 ] |
Tytuł: | |
Bo między 4H a 4LLook jest zbyt duża różnica i nie jest synchronizowane przełożenie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |