Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
http://suzukiklub.pl/forum/

Zmiana napędu Grand vitara 2006
http://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=7595
Strona 1 z 1

Autor:  przemmekk1 [ 19-02-2011, 22:31 ]
Tytuł:  Zmiana napędu Grand vitara 2006

Witam. Jestem na tym forum nowy i mam do was pytanie odnośnie zmiany napędu w vitarze z 2006r. Słyszałem kiedyś że gdy używam 4H Lock lub 4L Lock i potem chce wrócić do 4H to musze przełącznik od zmiany napędu najpierw przekręcić na N a następnie cofnąć kawałek do tyłu aż zgaśnie kątrolka i wrócić do 4H. Powiedzcie mi jak to jest i jak najlepiej to przełaczać ponieważ nie chce żeby mi sie coś uszkodziło. Jeździłem autami z napędem 4x4 ale tam był drążek i wyglądało to troche inaczej. Prosze o jakieś informacje i pozdrawiam.

Autor:  kawusik [ 21-02-2011, 08:43 ]
Tytuł: 

Nie musisz, 4hlock - koła na wprost i prędkość do 100 km/h, 4L - zatrzymujesz auto koła na wprost, przy skrzyni manualnej wciskasz sprzęgło i hamulec i przełączasz napęd. Jak wracasz do 4h również koła na wprost i trochę cierpliwości kontrolka gaśnie po chwili, nie musisz przełączać do położenia N. Pozdro :D

Autor:  leniwiec [ 22-02-2011, 08:23 ]
Tytuł: 

Wystarczy poszukać w sieci instrukcji,żeby używać napędy zgodnie z przeznaczeniem !A nie potem logować się na forum i pytać dlaczego napęd sie sypnął :szalony:
Poza tym temat wałkowany zylion razy w ostatnim czasie :szalony:
Wystarczy zobaczyć dwie strony wstecz :szalony:

Autor:  przemmekk1 [ 23-02-2011, 19:31 ]
Tytuł: 

Zarejstrowałem sie na tym forum nie tylko dla tego pytania :) Szukałem czegoś na ten temat i niby było ale nie to czego chciałem sie dokładnie dowiedzieć:) Dzięki wielkie za odpowiedź Pozdrawiam wszystkich:)

Autor:  klemens [ 13-11-2011, 22:55 ]
Tytuł: 

Wracając do tematu: czy załączenie reduktora może odbyć się tylko na postoju? Mam na myśli nową vitarę. W foresterze wystarczyło na ruchu wcisnąć sprzęgło i załączyć reduktor. Po puszczeniu sprzęgła oczywiście obroty były odpowiednio wyższe.

Autor:  marirus [ 14-11-2011, 16:48 ]
Tytuł: 

Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97

Autor:  klemens [ 14-11-2011, 18:43 ]
Tytuł: 

marirus pisze:
Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97

To prawda. W foresterze jest można powiedzieć - reduktorek. Przełożenie miał niewielkie. Ale zasada jest ta sama. Dlaczego w GV nie można go włączyć na ruchu? Np. na luzie ale jadąc.

Autor:  marirus [ 14-11-2011, 19:25 ]
Tytuł: 

Bo między 4H a 4LLook jest zbyt duża różnica i nie jest synchronizowane przełożenie

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/