miałem takie same wapliwości jak Ty, jednak ja sprowadzałem auto bezpośrednio z USA (kupno wyłącznie na podstawie zdjęć). Bardzo możliwe, że ta GV ze zdjęć jest 4x4. Otrzymałem oficjalną informację od suzuki usa, sprawa wygląda następująco:
rocznik 2006 był w następujących konfiguracjach
1. 2WD
2. 4WD bez reduktora
3. 4WD z reduktorem (reduktor jako opcja wyposażenia)
dopiero w 2007 roku były dostępne tylko 2 opcje:
1. 2WD
2. 4WD z reduktorem
GV linku jest dla mnie jakaś kombinowana:
1. znaczek V6 przyklejony jest z tyłu na klapie a nie na przednim błotniku
2. W tym miejscu powinien być właśnie znaczek 4x4...
3. Brak napisu Suzuki na osłonie koła
4. wymienione reflektory przednie na wersję europejską, to budzi moje wątpliwości ponieważ lampy z GV USA spełniają europejskie wymogi....(istnieje ryzyko, że auto było bite i dlatego wymieniono lampy)
jednak może być tak, że właściciel obawiał się braku znaczka europejskiej homologacji i dlatego też wymienił lampy (ja nie znam nikogo kto by wymienił lampy w tym aucie, ewentualnie na xenony- sam zamierzam zrobić to niebawem).
Dla mnie auto jest co najmniej podejrzane, wersja Xsport , Są 3 wersje wyposażenia:
1. Grand Vitara - pełna elektryka, esp, radio mp3 bez zmieniarki, brak relingów, brak przyciemnianych szyb,brak halogenów przednich
2. Xsport - j.w. plus relingi, przyciemniane szyby, logo na kole zapasowym, halogeny (ta ma wycięte otwory-a brak lamp-kolejne podejrzenie, że auto było bite), radio ze zmieniarką mp3 6CD, szyberdach itd.
3.Luxury Xsport+skóra, 17 calowe felgi, xenon bez spryskiwaczy oraz parę gadżetów jak pilot do bram wbudowany w podsufitkę itd.
We wszystkich tych wersjach w 2006 roku można było za wybrać:
1. 2WD
2. 4WD bez reduktora (dopłata)
3. 4WD z reduktorem (reduktor jako opcja wyposażenia) dopłata
Wg mnie, na 100% to wersja Xsport, ewentualnie podstawowa z dodanymi przez właściciela:przyciemniane szyby i relingi - sam to chcę dodać).
Poproś VIN od sprzedawcy i sprawdz sobie na np.autocheck.com historię auta. Koszt to parę $, można płacić kartą kredytową,raport dostajesz od ręki a przynajniej będziesz spokojnie spać. Poproś też sprzedawcę o tzw Tittle of Certification, jeśli auto miało jakiś większy wypadek, będzie tam informacja (wypadek, powódź, taxi, spalone, na części itd.)
Jeszcze jedno, w opisie jest info, że w tylniej kanapie jest podłokietnik, wydaje mi się, że w żadnej opcji w USA nie było takie możliwości
Dodam, że auto kupowałem prawie 3 miesiące, więc trochę informacji udało mi się uzyskać m.in. od dilerów z USA, Suzuki Motor USA, parę różnych forum w USA i rozmów na skype z użytkownikami w stanach
|