Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 11-05-2024, 03:53

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 30-06-2008, 17:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Suzuki Escudo 3.2 XS (japońska Grand Vitara):
Obrazek

Wytęż wzrok i znajdź nowe elementy ;)
Obrazek

Silnik:
Typ: N32A V6 DOHC 24V
Moc: 224 KM przy 6200 obr/min
Max moment: 284 Nm przy 3500 obr/min

Obrazek

Suzuki Escudo 2.4 XG
Obrazek


Silnik:
Typ: J24B DOHC 16V
Moc: 166 KM przy 6000 obr/min
Max moment: 225 Nm przy 4000 obr/min

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30-09-2008, 11:21 przez Avalanche, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 30-06-2008, 18:14 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
I wnętrze:

Obrazek

Fajny wyświetlacz komputera :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-06-2008, 21:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3916
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie.

Wnętrze - przeniesienie wyświetlacza z konsoli pod prędkościomierz to dobre posunięcie, bo obecnie przy silnym nasłonecznieniu to nic nie widać. Ciekawe czy dodali jakies nowe funkcje?

Jednak najfajniejsze to te silniki.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-06-2008, 22:08 
Offline

Rejestracja: 30-12-2007, 10:19
Posty: 16
widać kierunkowskazy w lusterkach to pewnie też będą się elektrycznie składać. WRESZCIE.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-06-2008, 23:09 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
czoboki pisze:
To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie.

Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody.
Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-07-2008, 21:02 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3916
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Avalanche pisze:
czoboki pisze:
To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie.

Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody.
Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ;)


Jeśli to jest szerokokątne lustro to na 100% pomaga w wyjeżdzaniu tylem w prawo. W naszym przypadku powinno byc po prawej i wówczas przy wykręcaniu tyłem w prawo pewnie by pomagało.

Wygląda dziwnie, lecz to pewnie przez to że czlowiek preferuje symetryczne kształty

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-07-2008, 21:11 
Offline

Rejestracja: 30-12-2007, 10:19
Posty: 16
Na stronie http://www.suzuki.co.jp jak się wejdzie na zakładkę ESCUDO to otwiera się nowe okno z Indianą Jones - twarzą Escudo w Japonii i można obejrzeć dość długi film Promotion Video . Można na nim zauważyć tylne tarcze hamulcowe, kierunkowskazy w lusterkach, komputer zintegrowany z prędkościomierzem oraz dwa chyba nowe systemy Hiil Hold System i Hill Descent System wspomagające wjazd i zjazd ze wzniesienia.
Kliknijcie też na zakładkę Diorama Adventure pokazującą w interaktywny sposób możliwości Escudo


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-07-2008, 22:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Jakoś nic nie obiło mi się o uszy, czy oczy o tych systemach (Hill Hold/Descent), ale jeżeli tak tam jest, to może wzięli to od Nissana w ramach współpracy :?

Gdzieś za to przeczytałem, że nowa GV ma mieć aktywny tempomat :!: , a z drobiazgów: podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-07-2008, 11:08 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Wersja europejska:
5d:
Obrazek

3d:

Obrazek

i jeszcze jedno zdjęcie (Autoweek):
http://www.adictoalmotor.com/wp-content ... vitara.jpg


Na górę
 Tytuł: nowa GV-ka
Post: 20-08-2008, 18:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12-09-2007, 16:28
Posty: 16
Lokalizacja: Gdańsk
Avalanche pisze:
I wnętrze:

Obrazek

Fajny wyświetlacz komputera :)


Ponoć ta wersja ma kosztować 125tysięcy. A te silniki wpakowane ponoć są z modelu koncepcyjnego. Japończycy puścili serię dość sporą testową jako egzemplarze weryfikacyjne pod kątem chłonności rynku w EU na większe litraże=Zasłyszane w ASO :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-09-2008, 11:22 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
A na stronie SMP jest już wszystko, nawet ceny:

http://www.suzuki.com.pl/car/salon_vitara2008-5dr.php


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-09-2008, 21:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-02-2006, 19:57
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Avalanche pisze:
A na stronie SMP jest już wszystko, nawet ceny:

http://www.suzuki.com.pl/car/salon_vitara2008-5dr.php


Widać, że wersja Standard zmieniła nazwę na Comfort, dodali do niej aluminiowe 17", a zrezygnowali z elektrycznego sterowania szyb w drzwiach tylnych. :szok: De Luxe nie ma już systemu elektronicznego kluczyka, :szok: a Elegance ma to co De Luxe do tej pory + 18" i układ kontroli zjazdu ze wzniesienia.
No i podają, że 2.4 ma 169 KM, a nie 166, natomiast 3.2 V6 233 KM, a nie 224.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 12:40 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Mekintosh pisze:
No i podają, że 2.4 ma 169 KM, a nie 166, natomiast 3.2 V6 233 KM, a nie 224.

Te konie często jakoś się różnią na różnych rynkach. Są nawet przeliczniki PS>HP ;)

:brawo: za czujność :)

a tu mały tekst o nowych GV:
http://moto.onet.pl/1510451,2243,artykul.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 17:15 
Offline

Rejestracja: 12-03-2007, 17:11
Posty: 99
Witam...
Dzisiaj nie w "swoich -lianowych i ignisowych" działach. Mam pytanie jako laik 4x4, czy GV ma ramę, tak jak Jimny? Tak jak (chyba) poprzednia wersja, bo to podobno wpływa nie tylko na właściwości terenowe, ale i na bezpieczeństwo. Logiczne -większa wytrzymałość i sztywność konstrukcji! Gdzie można poczytać o reduktorach i innych tego typu ustrojstwach?


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 17:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Nowa GV nie ma klasycznej ramy, tylko wbudowaną.
Rys. :
http://images.4wheeloffroad.com/feature ... +model.jpg

z artykułu z AdMoto:
nowa Grand Vitara też ma ramę, ale nie dźwiga ona całego nadwozia tylko została wspawana jako wzmocnienie w samonośną konstrukcję. Takie rozwiązanie spotyka się coraz częściej w segmencie 4x4 (np. Mitsubishi Pajero Pinin, Mitsubishi Pajero, Land Rover Discovery III, Land Rover Range Rover Sport), gdyż łączy dobre zachowanie na szosie z wytrzymałością na terenowe próby.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 18:04 
Offline

Rejestracja: 12-03-2007, 17:11
Posty: 99
dzięki za odpowiedź :D pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 19:50 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Kolejny krótki opis:
http://www.moto.bstok.pl/?news=1769

Ciekawostki: głośnik centralny, grubsza szyba, przesuwany podłokietnik 8), brak elektronicznego kluczyka w tańszych wersjach :szok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-10-2008, 20:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-02-2006, 19:57
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Avalanche pisze:

Najbardziej to mi się podoba: "...pozwala rozpędzić Grand Vitarę do prędkości 185 km/h w czasie 11,7 sekundy" :lol: ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-10-2008, 19:29 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Amerykański filmik z testu GV MY2009 - wersja topowa 3.2 V6.
http://www.youtube.com/watch?v=2QPPifJaAfg


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-10-2008, 16:16 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12233
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Dużo o nowej GV z RoadLooka:

http://www.roadlook.pl/premiery/suzuki- ... leria.html


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-10-2008, 21:04 
Offline

Rejestracja: 05-11-2005, 15:15
Posty: 293
Lokalizacja: Warszawa
czoboki pisze:
Avalanche pisze:
czoboki pisze:
To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie.

Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody.
Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ;)


Jeśli to jest szerokokątne lustro to na 100% pomaga w wyjeżdzaniu tylem w prawo. W naszym przypadku powinno byc po prawej i wówczas przy wykręcaniu tyłem w prawo pewnie by pomagało.

Wygląda dziwnie, lecz to pewnie przez to że czlowiek preferuje symetryczne kształty


W Japonii takie lusterka to standard a to dla tego ze żółci maja kierownice po prawej stronie ;)

Jak dla mnie to ta nowa/stara vitara niczym się nie rożni i tylko szkoda na nia słowa nowa bo powoli traci ono swoje znaczenie. Ktoś chciał jeszcze przed końcem roku co nie co zarobić i mamy ot takiego ZONK'a ;)

ps. konkurencja juz dawno ma składane el. lusterka i kierunkowskazy w nich, zeby jeszcze diody dodali a tu lipa nic null załamka jestem na NIE :) nie przechodzisz do następnego etapu...

_________________
ChaMeLeon / XL-7 TD '05


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 07:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3916
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
ChaMeLeon pisze:
Jak dla mnie to ta nowa/stara vitara niczym się nie rożni

Zewnętrznie faktycznie niewiele, natomiast bardzo dobrze, że są nowe silniki. Miałem okazję jeździć nową GV z silnikiem 2,4. Całkiem fajnie to jedzie. Jeździłem co prowada tylko w terernie (piach) i nie bardzo moge porównać z silnikiem 2.0, lecz ogólnie podobało mi się. Przeniesienie wyświetlacza to kwestia gustu i przyzwyczajenia. Dobrze, że dodali nowe funkcje wyświetlacza dotyczące spalania.

Kierunkowskazy w lusterkach i elektryczne składanie - juz kiedyś pisałem o tym - mam mieszne uczucia. Nie wiem czy te nowe lusterka wytrzymały by uderzenia jakie ostatnio zniosły moje. Jadąc przez las uderzyłem lusterkiem w drzewo, lusterko się złożyło, nie wiem czy w tym nowym nie stałoby się coś z mechanizmem składania i czy wytrzymałby plastik.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 12:07 
Offline

Rejestracja: 21-07-2008, 12:18
Posty: 95
Lokalizacja: Starachowice
Mam pytanie do mądrzejszych w tym temacie, jako laik. W starych Vitarch chyba była rama? Które są lepiej skonstruowane jeśli chodzi o właściwości 4x4- Vitary, Grand Vitary czy nowsze Grand Vitary?


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 12:11 
Offline

Rejestracja: 21-07-2008, 12:18
Posty: 95
Lokalizacja: Starachowice
I to jest oryginalny japoniec tak jak SX4 sedan?


Na górę
 Tytuł:
Post: 15-10-2008, 12:30 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3916
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Rafał 88888888 pisze:
Mam pytanie do mądrzejszych w tym temacie, jako laik. W starych Vitarch chyba była rama? Które są lepiej skonstruowane jeśli chodzi o właściwości 4x4- Vitary, Grand Vitary czy nowsze Grand Vitary?

Na ramie są lepsze do terenu. Tak twierdza wszyscy ludzie mający coś wspólnego z offroad :)

Rafał 88888888 pisze:
I to jest oryginalny japoniec tak jak SX4 sedan?

Z tego co mi wiadomo GV jest robiona w Japonii (chyba tylko na rynek USA sa robione poza Japonią)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]