Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-04-2024, 17:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29-08-2010, 09:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-08-2010, 07:59
Posty: 7
Witam użytkowników form!
Miesiąc temu zakupiłem Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 2002 rok. W czasie jazdy od dealera zaświeciła się żółta kontrolka silnika, zadzwoniłem do dealera i on powiedział mi, że to tylko jakaś rurka od powietrza, ale można jechać dalej. W domu podniosłem maskę i rzeczywiście odnalazłem odłączoną cienką rurkę (może od ciśnienia), podłączyłem ją w swoje miejsce i rzeczywiście problem zniknął. Jednak po 2 dniach w czasie jazdy kontrolka się znowu zaświeciła. Sprawdziłem i rurka była normalnie podłączona, a kontrolka sama zgasła. Teraz około raz w tygodniu kontrolka zaświeca się i po jakimś czasie sama gaśnie. Ponieważ jest to moje pierwsze Suzuki nie wiem czy to poważny problem, czy można z tym jeździć?. Proszę o poradę :(


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-08-2010, 10:47 
Offline

Rejestracja: 28-03-2009, 13:03
Posty: 7
Lokalizacja: Kielce
Najlepiej jednak podłączyc się do komputera, bo innego wyjścia z elektroniką chyba nie ma


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-08-2010, 21:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-08-2010, 07:59
Posty: 7
ok, Trzeba będzie tak zrobić. Dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2011, 15:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-08-2007, 09:26
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Szkoda gregorik, że nie napisałeś dokładniej gdzie ten przewód, może mam coś podobnego. Zaglądałem wczoraj, ale prawde mówiąc nie zauważyłem żadnego luźnego przewodu


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2011, 19:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Suzuki - Suzuki a silnik PSA (Peugeot) :]


Na górę
Post: 31-01-2011, 20:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-08-2010, 07:59
Posty: 7
Witam Darkobo!
Ten cienki przewód o którym pisałem jest w nastepujacym miejscu: stajesz przodem do silnika po prawej stronie masz akumulator (nie wiem jak jest w wersji europejskiej ja mam wersję angielską) zaraz przy akumulatorze odchodzi w dół gumowa rura o średnicy około 50 mm od intercoolera i do niej dochodzi ten cieniutki wężyk. Ja umocowałem go dodatkowo drutem miedzianym, żeby się znowu nie odłączył.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-02-2011, 12:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-08-2007, 09:26
Posty: 39
Lokalizacja: Łódź
Hej gregorik!
No faktycznie, popatrzyłem z prawej strony silnika (patrząc od czoła) i była jakaś odłączona rureczka (nad bagnetem do sprawdzania poziomu oleju) :)

Obrazek

Łączy ona taką gumową rurę od intercoolera, która obiega silnik od strony kabiny, z jakimś czujnikiem:

Obrazek

Niestety, po drugiej stronie slinika, miejsce, do którego dochodzi ta gruba rura, jest całkiem zasyfione olejem i bez remontu turbinki chyba sięnie obędzie (oleju ubywało w szybkim tempie). Ponoć sam intercooler jest nieszczelny, ale ten, kto to diagnozował nie zwrócił uwagi na rureczkę, więc zobaczymy, bo za błąd mogła być odpowiedzialna właśnie ona (chyba).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]