Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-04-2024, 05:37

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04-01-2011, 18:19 
Offline

Rejestracja: 04-01-2011, 13:32
Posty: 61
Lokalizacja: PODKARPACIE
Witam wszystkich .

Mam oto taki problem ,jeżdżę już rok z zapaloną żółtą kontrolką w kształcie prostokąta z " zygzakiem " w środku ( w polu obrotomierza ) , diagnostyka po podpięciu do komputera wskazuje uszkodzenie przepływomierza , był wymieniany na inny ,to samo nie gasła , mój był zakładany do innej suzuki wszystko było ok , auto nie muli ,zbiera się wszystko ok , tylko ta kontrolka nie chce zgasnąć czy ktoś miał już taki problem ?

Pozdrawiam Tomasz


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-01-2011, 18:34 
Offline

Rejestracja: 04-01-2011, 13:32
Posty: 61
Lokalizacja: PODKARPACIE
Nie nie jest na gwarancji ale autoryzowany serwis Suzuki już raz się tym problemem zajmował przez podmianę części z innego auta i nic , później chcieli by zostawić auto na dłużej ( cały dzień ) jednak się nie zdecydowałem . Pozdrawiam Tomasz


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-01-2011, 23:24 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 3903
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Sorki coś namieszałem z postem i go wcięło. Wyszło, że piszesz post pod postem :)
Nie wiem, może ktoś na forum zna jakis przyzwoity serwis w twoich okolicach.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-01-2011, 13:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Wg instrukcji obsługi zapalenie się tej kontrolki"informuje o wystąpieniu usterki w układzie wtrysku paliwa"
Ciekawe,czy odpowiednio zdiagnozowano usterke,bo jakoś przepływomierz mi tu nie pasuje... :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-01-2011, 14:46 
Offline

Rejestracja: 09-12-2010, 10:09
Posty: 16
czujnik temperatury silnika,bylem na kompie i to wykazał,zresztą to już któryś przypadek z kolei,no i ta sama diagnoza,było i jest gdzieś na forum.


Na górę
Post: 06-01-2011, 20:24 
Offline

Rejestracja: 26-12-2010, 16:22
Posty: 2
Witam u mnie jest podobny problem z kontrolką układu paliwowego.przyznaje się niebyłem jeszcze na serwisie ale kontrolka zapaliła się równo z pierwszym mrozem.teraz jak silnik jest zimny to świeci a jak jest rozgżany (po ponownym uruchomieniu) to czasami gasinie.może wiecie co to może byc? :D


Na górę
Post: 11-01-2011, 23:12 
Offline

Rejestracja: 06-11-2008, 20:52
Posty: 4
Masz kolego do wymiany świece żarowe. Koszt za 4szt to 140 pln np za Japońskie DENSO. Wymieniaj w serwisie /koszt 75pln/ bo trzeba trochę osprzętu od turbo rozkręcić.

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-06-2012, 11:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-03-2011, 09:50
Posty: 42
Lokalizacja: Świecie
Też miałem problem z tą kontrolką już nie jeden raz, w przypadku spadku mocy to przepływomierz, wzrostu spalania czujnik temperatury sprężarki, bez żadnych dodatkowych objawów to przepustnica lub też świece do wymiany. Podobno kontrolka mówi o jeszcze innych przypadkach ale na razie jeszcze (na szczęście :)) ) ich nie oświadczyłem

pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-06-2012, 15:35 
Offline

Rejestracja: 07-01-2011, 21:42
Posty: 7
A ja mam natomiast jeszcze inny problem gdy przeciągnę samochód na 2 biegu do 3 tys obrotów zapala się właśnie ta kontrolka i gdy obroty spadną do 2 tys kontrolka gaśnie czego to możne być przyczyna ? wtryski ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-07-2012, 12:30 
Offline

Rejestracja: 03-12-2011, 14:33
Posty: 28
U mnie była turbosprężarka, która nie dawała wystarczająco dużego ciśnienia doładowania, co objawiało się zapalaniem lub gaśnięciem kontrolki :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-07-2012, 11:47 
Offline

Rejestracja: 07-01-2011, 21:42
Posty: 7
dzięki za odp :) Turbo jest po wymianie wiec faktycznie możliwe że to tego przyczyna


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-07-2012, 17:46 
Offline

Rejestracja: 24-02-2011, 22:10
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Jedna z najczestszych przyczyn 'zygzaka' jest koniecznosc wymiany swiecy zarowej. U mnie tak bylo.

Serwis ASO ma ta przewage, ze komputer pokazuje dokladnie ktora to swieca.

W starszych programach diagnostycznych ( jezdzilem przedtem po "innych" stacjach ) wskazywalo ze modul, albo chcieli wymieniac pol samochodu.

Oczywiscie dobry mechanik sprawdzi omomierzem i trafnie okresli "ktora swieca".

Wiem, ze najtrudniejsza do wymiany jest pierwsza swieca od kabiny.. W ASO robili to prawie godzine.

pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-07-2012, 17:49 
Offline

Rejestracja: 08-03-2008, 00:02
Posty: 275
Lokalizacja: Suwałki
Podobno się w czasie wykrecania może urwać a wtedy wyobraźcie sobie robote i koszty.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-07-2012, 18:12 
Offline

Rejestracja: 03-12-2011, 14:33
Posty: 28
bartex009 pisze:
dzięki za odp :) Turbo jest po wymianie wiec faktycznie możliwe że to tego przyczyna


A wymiana na co? Na nowego Garretta, czy regeneracja? Bo jeśli regeneracja, to nie zazdroszczę i radzę szybko kupić nową i wymienić, bo inaczej... padnie, a wtedy tylko nervosol uratuje :-)


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-07-2012, 10:35 
Offline

Rejestracja: 07-01-2011, 21:42
Posty: 7
Turbo jest po regeneracji no i niestety pierwsze złe oznaki już są, turbo zaczyna głośno chodzić :/


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-07-2012, 10:46 
Offline

Rejestracja: 03-12-2011, 14:33
Posty: 28
To naprawdę, szczerze radzę wymienić na nową sztukę, bo z doświadczenia wiem, że turbin Garrett ze zmienną geometrią nie da się poprawnie zregenerować. Producent nie sprzedaje części zamiennych. Miałem tak samo i skończyło się źle.


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-07-2012, 22:59 
Offline

Rejestracja: 07-01-2011, 21:42
Posty: 7
Dziekuke za inf. i za rady :) Suzuki niedlugo odwiedzi warsztat i mysle ze wszystko wroci do normy Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-07-2012, 22:01 
Offline

Rejestracja: 07-01-2011, 21:42
Posty: 7
Witam jestem po wizycie w serwisie, co do kontrolek wyszło praktycznie całkowicie zapchany filtr cząstek stałych po wypaleniu samochód wrócił do życia :) Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]