Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 29-03-2024, 00:20

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19-02-2011, 22:31 
Offline

Rejestracja: 19-02-2011, 13:58
Posty: 2
Witam. Jestem na tym forum nowy i mam do was pytanie odnośnie zmiany napędu w vitarze z 2006r. Słyszałem kiedyś że gdy używam 4H Lock lub 4L Lock i potem chce wrócić do 4H to musze przełącznik od zmiany napędu najpierw przekręcić na N a następnie cofnąć kawałek do tyłu aż zgaśnie kątrolka i wrócić do 4H. Powiedzcie mi jak to jest i jak najlepiej to przełaczać ponieważ nie chce żeby mi sie coś uszkodziło. Jeździłem autami z napędem 4x4 ale tam był drążek i wyglądało to troche inaczej. Prosze o jakieś informacje i pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2011, 08:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 13:13
Posty: 22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie musisz, 4hlock - koła na wprost i prędkość do 100 km/h, 4L - zatrzymujesz auto koła na wprost, przy skrzyni manualnej wciskasz sprzęgło i hamulec i przełączasz napęd. Jak wracasz do 4h również koła na wprost i trochę cierpliwości kontrolka gaśnie po chwili, nie musisz przełączać do położenia N. Pozdro :D

_________________
Pozdrawiam :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-02-2011, 08:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Wystarczy poszukać w sieci instrukcji,żeby używać napędy zgodnie z przeznaczeniem !A nie potem logować się na forum i pytać dlaczego napęd sie sypnął :szalony:
Poza tym temat wałkowany zylion razy w ostatnim czasie :szalony:
Wystarczy zobaczyć dwie strony wstecz :szalony:


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-02-2011, 19:31 
Offline

Rejestracja: 19-02-2011, 13:58
Posty: 2
Zarejstrowałem sie na tym forum nie tylko dla tego pytania :) Szukałem czegoś na ten temat i niby było ale nie to czego chciałem sie dokładnie dowiedzieć:) Dzięki wielkie za odpowiedź Pozdrawiam wszystkich:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-11-2011, 22:55 
Offline

Rejestracja: 13-11-2011, 21:56
Posty: 42
Wracając do tematu: czy załączenie reduktora może odbyć się tylko na postoju? Mam na myśli nową vitarę. W foresterze wystarczyło na ruchu wcisnąć sprzęgło i załączyć reduktor. Po puszczeniu sprzęgła oczywiście obroty były odpowiednio wyższe.


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2011, 16:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2011, 18:43 
Offline

Rejestracja: 13-11-2011, 21:56
Posty: 42
marirus pisze:
Trzeba zatrzymać samochód. W foresterze przełożenie reduktora nie jest nawet większe niż połowa(forester 2.0benz bodajże 1 do 1,44) a w GV II jest redukcja prawie o drugie tyle 1 do 1,97

To prawda. W foresterze jest można powiedzieć - reduktorek. Przełożenie miał niewielkie. Ale zasada jest ta sama. Dlaczego w GV nie można go włączyć na ruchu? Np. na luzie ale jadąc.


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-11-2011, 19:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Bo między 4H a 4LLook jest zbyt duża różnica i nie jest synchronizowane przełożenie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]