Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 26-04-2024, 23:21

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10-03-2011, 14:49 
Offline

Rejestracja: 12-11-2010, 21:06
Posty: 13
Czy ktoś z was wykonał eco tuning GV z silnikiem J20A ?
np. http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma61 ... 03_kw.html
jeżeli tak to proszę opisać czy coś się zmieniło.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-03-2011, 17:34 
Offline

Rejestracja: 20-11-2010, 17:19
Posty: 73
Kolego daj sobie z tym spokój,bo takiego wzrostu nie odczujesz a kasę wydasz i tyle to benzynka a nie diesel:/,nie oszukujmy się z tym silnikiem 2.0 to porażka Suzuki,do takiej normalnej jazdy może wystarczy ale nic więcej jadąc testowym z tym silnikiem nie wierzyłem że jest taki muł dopiero od 3500obr.coś zaczyna się dziać ale trzymając na obrotach spalanie mamy hmm....,trzeba się z tą mocą pogodzić i jeździć spokojnie:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-03-2011, 21:45 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Porażka? A czego oczekiwałeś po aucie bądź co bądź terenowym? Jak za wolno to są jeszcze V6-stki. :lol:


Na górę
Post: 11-03-2011, 11:49 
Offline

Rejestracja: 12-11-2010, 21:06
Posty: 13
jak zauważyłeś ja nie oczekuję super osiągów (eco tuning, to co mam w tej chwili mi wystarcza) , w codziennej jeździe nie przekraczam 100km/h, raczej oczekuję niższego spalania. W obecnej chwili mam przejechane około 10 kKm komputer pokazuje 9,5 l/100km z tych 10kkm w mieście zrobiłem 8 kkm. Uważam że i tak mało pali jak na jazdę po mieście. Samochód dla mnie jest super zero problemów w nieodśnieżonej Warszawie z parkowaniem w bocznych uliczkach o krawężnik też jeszcze nie zawadziłem.


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2011, 11:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Spalanie rewelacja.

Ja bym nic nie dłubał tylko cieszył się sprawnym silnikiem. Kase lepiej przeznaczyć na lift i MTki. :szalony:


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-03-2011, 13:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-08-2008, 21:36
Posty: 41
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Dokładnie, 9.5 l to rewlacyjnie małe spalanie jak na GV.


Na górę
Post: 26-06-2011, 19:04 
Offline

Rejestracja: 12-11-2010, 21:06
Posty: 13
może ktoś już wykonał eco tuning ???


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-07-2011, 09:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
przestrojenie sterownika w silniku Benzynowym-bez zadnych zmian mechanicznych-niedaje nic,albo prawie nic- jeśli chcesz "Eco-Tuning"hehehe to tylko dobra instalacja LPG:),ewentułalnie CNG-wtedy faktycznie jest ECO-logicznie i ECOnomicznie, tylko najpierw sparawdź jak ten silniczek sie nadaje do gazu-koszt instalacji wruci sie już po 15tyś.km


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-07-2011, 07:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-07-2011, 09:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
Cordoba_2004 pisze:
jak to sprawdzisz czy się nadaje bo wg gazowaników nie ma sprawdzonych metod skutecznych

przedewszystkim silnik powinien być w dobrym stanie technicznym, niezajechany - można to sprawdzić, po drugie niewszysrkie silniki równie dobrze znoszą gaz- z róznych powodów- każdy dobry instalator LPG powinien to wiedzieć-lepiej iść do innego speca, ewentułalnie poszperać w necie


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-07-2011, 09:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-07-2011, 23:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
Cordoba_2004 pisze:
Tak do końca to czy on jest zajechany czy nie jest to nie sprawdzisz

do końca to nie -bo zawsze może trafić sie powazna nieprzewidziana usterka, ale jesli silnik niewykazuje oznak zmęczenia, nie bierze oleju, nie dymi, prawidłowo zapala, przyspiesza-spala normalne ilości paliwa- to raczej wiadomo ze zajechany nie jest-jak ktoś sie uprze to można zrobić tez test na hamowni i porównać z danymi producenta-jeśli moc jest fabryczna- to mamy zdrowiuteńką jednostke- wartą inwestycji w LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]