1. Napędy zmieniamy na włączonym silniku.
2. Między 4H a 4HL, zmieniać można w czasie jazdy, 4L tylko po zatrzymaniu
3. Po czarnym jeździmy tylko na 4H
4. Przy niskiej przyczepności (śnieg, błoto, piasek) na 4HL
5. Ciężki teren (głębokie błoto i śnieg, piach) na reduktorze (4L)
6. Ostre podjazdy – 4L, rozpęd i z buta, uwaga na to, co za szczytem
7. Ostre zjazdy – 4L, jedynka, nie jechać na sprzęgle
8. W wodzie, reduktor, powoli, jedynka bez rozbryzgów Jak zalewa maske, lepiej samemu wyłączyć silnik niż dać mu wciągnąć wodę
9. Możesz brodzić tylko do 40 cm
Ja rozpoznać czy działa 4HL - nie bardzo daje się skrącać na suchym i twardym podłożu takim jak asfalt czy beton (pomijam, że próby grożą awarią).
4HL- oprócz ograniczeń dotycząceych nawierzchni innych chyba nie ma (koledzy poprawcie mnie jeśli się mylę), tylko musisz pamiętać, że auto z zablokawnym centralnym mechanizmem różnicowym niechętnie skręca u wyjeżdza z zakrętu.
Olej co 15 000 rozrząd po 75 000 km.
Zachęcam do przeszukania forum, tu chyba wszystko na te tematy znajdziesz. A jak nie znajdziesz to pytaj.
_________________ Pozdrawiam, Marek"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't"  I już bez klekocika 
|