Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://suzukiklub.pl/forum/ |
|
Watpliwosci co do 4H i 2H https://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=6933 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lukasz_sliwka [ 03-10-2010, 20:42 ] |
Tytuł: | Watpliwosci co do 4H i 2H |
Witam, od pewnego czasu jestem uzytkownikiem suzuki vitary, silnik 1,6 rocznik 92. W samochodzie znajduje sie dzwignia do przelaczania z napedow 2H/4H/N/4L I tu pojawia sie moje pytanie : - otoz czy do jazdy po asfalcie moge uzywac tylko 2H czy rowniez 4H(mowimy o suchej drodze) - czy po przelaczeniu z 4H na 2H nalezy cofnac pare metrow? - do czego sluzy pozycja N? Prosze o odpowiedz i z góry dziekuje ![]() |
Autor: | marirus [ 03-10-2010, 21:07 ] |
Tytuł: | |
Witam. Po suchym i twardym (asfalt, beton itp) jeździmy na 2H teren i śliskie nawierzchnie 4H trudniejszy teren 4L a N to inaczej luz do holowania na przykład się używa. |
Autor: | lukasz_sliwka [ 03-10-2010, 21:25 ] |
Tytuł: | |
Dziekuje bardzo za odpowiedz, zapomnialem zapytac jeszcze o jedną rzecz, mianowicie : - co jesli podczas proby podjazdu pod góre po blocie na wlaczonym reduktorze kiedy teoretycznie kola sie kreca, ale nie wszystkie tzn np prawe kolo z przodu sie slizga a lewe stoi w miejscu? Skoro nie ma tam mechanizmu roznicowego to w takim przypadku nastepuje znaczace uszkodzenie ukladu? co zrobic w takim wyapdku? podobnie ma sie sytuacja podczas wyjazdu z kopnego piachu czy tego typu materialow ![]() pozdrawiam |
Autor: | janek72 [ 04-10-2010, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Różnicówkę pewnie masz i na przodzie i na tyle. Nie masz międzyosiowej. |
Autor: | pogoda17 [ 04-10-2010, 14:42 ] |
Tytuł: | |
Witam. Tak, po przełączeniu z 4H na 2H cofasz troszkę i będziesz słyszał takie coś jak trzaski. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |