Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://suzukiklub.pl/forum/

SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)
https://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=41&t=23961
Strona 1 z 1

Autor:  maj3r [ 30-06-2025, 12:01 ]
Tytuł:  SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)

Witajcie, nadszedł czas zmiany klasycznego SX4 z nalotem 360k (jako użytkownicy 200k), który to pojawił się swego czasu tu na forum :)
Chciałbym prosić Was o jakąś sugestię, bo małżonka nie chce słyszeć o innej marce (przynajmniej nie w tych pieniądzach). Na pewno będzie to benzyna, budżet wyjściowy wynosił 30-35k, ale po zauważeniu opcji masażu lędźwiowego w jakimś tam 1.0BJ jest skłonna dorzucić parę złotych... a dokładniej uderzyć w 40-45k... ;)

Plan jest prosty, używany max 10-latek w okolicach 150k/km, 1.6 i dokładka gazu, albo 1.0BJ i samo Pb. Facelifting ma też z tego co widzę chyba przewagę w bajerach elektronicznych tj. kamery itp. Ma ktoś wolną chwilę i jest w stanie pomóc w decyzji, ewentualnie czego się wystrzegać przy tych modelach z turbiną?

Dzięki :brawo:

Autor:  arekws1 [ 02-07-2025, 13:53 ]
Tytuł:  Re: SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)

Tam na pewno byla opcja masazu odcinka ledzwiowego? Bo pierwsze slysze zeby takie cos bylo w Suzuki.

Autor:  Avalanche [ 02-07-2025, 16:56 ]
Tytuł:  Re: SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)

Nie było nawet regulacji oparcia na odcinku lędźwiowym, ZTCW.

Autor:  maj3r [ 03-07-2025, 11:38 ]
Tytuł:  Re: SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)

Heh, no tak to jest jak się nie zweryfikuje samemu przekazu ustnego :sciana: Faktycznie nie ma nigdzie takiego info :/

Przejrzałem wątki o 1.0BJ i wyżej, ale wtedy jeszcze za bardzo nie przekraczaliście 100-150k km, ktoś coś wspomni z wyższym nalotem na tych silnikach z turbiną? Czegoś konkretnego się bać?

Autor:  Remote [ 05-07-2025, 19:43 ]
Tytuł:  Re: SX4 CROSS używany - klasycznie 1.6 czy 1.0BJ (2015-21)

Oglądałem w marcu w DE 3 szt 1.0 BJ z przebiegami 170-195k km i wszystkie były nadal na oryginalnej turbinie.
Jedna miała spore zapocenie od strony suchej - może nie wyglądało to bardzo źle ale było argumentem do negocjacji ceny w ASO Suzuki.
Zeszli 950 EUR z ceny, regeneracja kosztowała w PL chyba niecałe 1100 pln.
Do tego został zrobiony chiptuning po regeneracji. Do wymiany poszły tez wszystkie amortyzatory.

Wszystkie sztuki miały dość mocno zużyte tapicerki - tkanina raczej przeciętnej jakości.
W jednej bardzo skrzypiał stelaż fotela kierowcy.

Generalnie to chyba jedna z bardziej udanych 1.0T na rynku. Na pewno lepsza od Hondowskiej 1.0T.
Na równi z VAGowskim 1.0TSI.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/