| 
					
						 Zderzak zdjęty i założony. Przed zdjęciem warto spryskać dolny wspornik jakimś płynem penetrującym wnętrze dolnego wspornika, w które jest wkręconych łącznie 5 śrub M6 -  3 mocujące zderzak i 2 osłony. Podobnie trzeba potraktować 2 wkręty mocujące zderzak do błotników (w nadkolu), a można też zapinki. Można też trysnąć w szczelinę na połączeniu błotnika i zderzaka
  Po jakimś czasie, najlepiej na drugi dzień, podnosimy przód samochodu (podnośnik pod belką za silnikiem), zdejmujemy koła, odpinamy zapinki z przodu nadkola i osłon silnika (jedna zapinka jest wspólna, dwie są od dołu) i  otwieramy maskę, wyciągamy dwie zapinki, odkręcamy 4 śruby M6.
  Teraz trzeba jeszcze szarpnięciem rozłączyć zderzak od błotnika na zatrzasku po lewej i prawej - ciągniemy w kierunku mniej więcej prostopadłym do krawędzi połączenia.
  Po tych czynnościach trzeba chwycić zderzak na dole po środku i pociągnąć lekko do góry i do przodu.
  Przed montażem zapinki warto umyć w ciepłej wodzie z płynem do mycia naczyń, a śruby przesmarować smarem grafitowym, aby nie skorodowały (przećwiczone z sukcesem na polonezie) 
					
										
										
										
					
					
  
						
					 |