| Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://suzukiklub.pl/forum/  | 
|
| Suzuki Swift GL 1,0 https://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=10856  | 
	Strona 1 z 1 | 
| Autor: | SleepyLemon [ 20-02-2013, 10:18 ] | 
| Tytuł: | Suzuki Swift GL 1,0 | 
Witam serdecznie Problem jest następujący: Kontrolka z ideogramem silnika. Po przekroczeniu 2.000 obrotów auto (nie zawsze i tylko w czasie jazdy) szarpie. Po wielu staraniach zdiagnozowania usterki i wymianie następująco: 1. Kopułki rozdzielacza wraz z palcem. 2. Świec zapłonowych. 3. Filtra paliwa. W aucie zostały również sprawdzone przewody wysokiego napięcia (usterka pojawiła się gdy na zewnątrz było bardzo wilgotno) Pytanie jest następujące - odłączyłem silniczek krokowy i jest już dobrze. Auto zachowuje się normalnie. Czy uszkodzony silniczek krokowy jest przyczyną tej usterki? A może odłączając go tylko ,,uciszyłem,, problem? Drodzy koledzy - uprzedzam wasze pytanie - auto szarpało tylko w czasie jazdy. Na podnośniku działało płynnie w całym zakresie obrotów silnika  | 
	|
| Autor: | SleepyLemon [ 23-02-2013, 11:17 ] | 
| Tytuł: | |
Znaleziono kolejną usterkę. Przebicie na przewodzie wysokiego napięcia (zaraz przy cewce) Auto jednak po wymianie zaczęło pracować bardzo nierówno na wolnych obrotach. Na wolnych obrotach pracuje jak kosiarka - strasznie klekocze.  | 
	|
| Autor: | sudoshner [ 23-02-2013, 12:03 ] | 
| Tytuł: | |
a jak wygląda pompa paliwowa?  | 
	|
| Autor: | SleepyLemon [ 23-02-2013, 12:07 ] | 
| Tytuł: | |
Pompa jest w nie najgorszym stanie. Filtr też nie wyglądał najgorzej ale został wymieniony ...  | 
	|
| Autor: | sudoshner [ 23-02-2013, 15:49 ] | 
| Tytuł: | |
ale szarpie tzn. tak jakby paliwo nie dochodziło czy jak sprzęgło by nie dociskało? jak paliwo nie dochodzi, to jest uczucie zwalniania, a jak sprzęgło to obroty uciekają w górę.  | 
	|
| Autor: | SleepyLemon [ 24-02-2013, 10:18 ] | 
| Tytuł: | |
wyglądało to tak ... jadę sobie (2000 obrotów i więcej) stała prędkość, stałe obroty ... samochód zaczyna szarpać - rwie ale obroty pozostają bez zmiany ...  | 
	|
| Autor: | SleepyLemon [ 24-02-2013, 20:31 ] | 
| Tytuł: | |
Okazało się że jest przebicie na jednym z przewodów zapłonowych (pierwszy cylinder) samochód co chwila zaczyna działaś na 3 cylindry - po chwili znów na dwa. Jakimś cudem po wymianie głównego przewodu (od cewki do kopułki) szarpanie ustało. Teraz pojawił się problem z tym, że nie chodzi na jeden cylinder. Czy wymiana przewodów pomorze ?  | 
	|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/  | 
|