Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://suzukiklub.pl/forum/

Suzuki Swift GL 1,0
https://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=10856
Strona 1 z 1

Autor:  SleepyLemon [ 20-02-2013, 10:18 ]
Tytuł:  Suzuki Swift GL 1,0

Witam serdecznie :)
Problem jest następujący:
Kontrolka z ideogramem silnika. Po przekroczeniu 2.000 obrotów auto (nie zawsze i tylko w czasie jazdy) szarpie.
Po wielu staraniach zdiagnozowania usterki i wymianie następująco:
1. Kopułki rozdzielacza wraz z palcem.
2. Świec zapłonowych.
3. Filtra paliwa.
W aucie zostały również sprawdzone przewody wysokiego napięcia (usterka pojawiła się gdy na zewnątrz było bardzo wilgotno)

Pytanie jest następujące - odłączyłem silniczek krokowy i jest już dobrze. Auto zachowuje się normalnie. Czy uszkodzony silniczek krokowy jest przyczyną tej usterki? A może odłączając go tylko ,,uciszyłem,, problem?

Drodzy koledzy - uprzedzam wasze pytanie - auto szarpało tylko w czasie jazdy. Na podnośniku działało płynnie w całym zakresie obrotów silnika :)

Autor:  SleepyLemon [ 23-02-2013, 11:17 ]
Tytuł: 

Znaleziono kolejną usterkę. Przebicie na przewodzie wysokiego napięcia (zaraz przy cewce)
Auto jednak po wymianie zaczęło pracować bardzo nierówno na wolnych obrotach. Na wolnych obrotach pracuje jak kosiarka - strasznie klekocze.

Autor:  sudoshner [ 23-02-2013, 12:03 ]
Tytuł: 

a jak wygląda pompa paliwowa?

Autor:  SleepyLemon [ 23-02-2013, 12:07 ]
Tytuł: 

Pompa jest w nie najgorszym stanie. Filtr też nie wyglądał najgorzej ale został wymieniony ...

Autor:  sudoshner [ 23-02-2013, 15:49 ]
Tytuł: 

ale szarpie tzn. tak jakby paliwo nie dochodziło czy jak sprzęgło by nie dociskało?
jak paliwo nie dochodzi, to jest uczucie zwalniania, a jak sprzęgło to obroty uciekają w górę.

Autor:  SleepyLemon [ 24-02-2013, 10:18 ]
Tytuł: 

wyglądało to tak ... jadę sobie (2000 obrotów i więcej) stała prędkość, stałe obroty ... samochód zaczyna szarpać - rwie ale obroty pozostają bez zmiany ...

Autor:  SleepyLemon [ 24-02-2013, 20:31 ]
Tytuł: 

Okazało się że jest przebicie na jednym z przewodów zapłonowych (pierwszy cylinder) samochód co chwila zaczyna działaś na 3 cylindry - po chwili znów na dwa. Jakimś cudem po wymianie głównego przewodu (od cewki do kopułki) szarpanie ustało. Teraz pojawił się problem z tym, że nie chodzi na jeden cylinder. Czy wymiana przewodów pomorze ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/