Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 05-08-2025, 20:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 504 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1621 Następna
Autor Wiadomość
Post: 24-11-2021, 16:38 
Offline

Rejestracja: 28-08-2019, 10:16
Posty: 246
Ja za to wolę taki "przyklejony tablet" ze względu na to, że widać go bez obniżania zwroku i zerkania poniżej linii szyby.


Na górę
Post: 24-11-2021, 17:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1540
Suzuki: TM3 LR Highland
Ja też preferuję jak tablet/wyświetlacz jest wyżej.
O wiele bezpieczniej i przyjemniej się jeździ. To na duży plus.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 24-11-2021, 23:05 
Offline

Rejestracja: 13-11-2020, 18:35
Posty: 28
Suzuki: SCross 1.4 SHVS
Też zdecydowanie wolałbym taki "tablet" niż obecne położenie ekranu radia w moim S-Crossie. Tak jak piszą przedmówcy bezpieczniej można byłoby spojrzeć na mapę bez odrywania wzroku od drogi, a dodatkowo położenie i kąt ustawienia ekranu minimalizowałyby odbijanie się światła z bocznych okien.


Na górę
Post: 25-11-2021, 07:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-09-2021, 20:45
Posty: 66
Suzuki: S-Cross Hyb. AWD AT
Jak to się mówi: de gustibus non est disputandum :)


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:20 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12412
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
Jest :D
https://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/s-cross/

Wymiary (D x S x W): 4300 mm x 1785 mm x 1585 mm
Rozstaw osi: 2600 mm
Silnik: 1.4 DITC (mild hybrid)
Moc maks.: 95 kW/5500 obr/min (+ silnik el.: 10 kW)
Moment maks.: 235 Nm/2000-3000 obr/min (+ el.: 50 Nm)

Silnik elektryczny umożliwia jazdę na samym prądzie z prędkością do 10 km/h (np. w korku).

Cena w UK: 25 tys. funtów.
Dwie wersje: Motion i Ultra

Kamera 360 stopni i 9-calowy wyświetlacz w wersji Ultra (w bazowej mniejszy i czujniki parkowania: przód i tył).

Obrazek
Obrazek
Patyczki nie zniknęły :roll:


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-09-2021, 20:45
Posty: 66
Suzuki: S-Cross Hyb. AWD AT
Nasze prognozy cenowe się sprawdziły. AT Allgrip premium 119,5, czyli prawie 15 tys. więcej.
Nadal zostawili to, że automat bez szklanego dachu występuje tylko w wersji premium :?
Obrazek


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:44 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Avalanche pisze:
Jest :D

Patyczki nie zniknęły :roll:


Hehe - patyczki RULEZ! :takjest:
A na poważnie to jest to żenujące, żeby nie uporać się z takim reliktem przeszłości...
No i zero zmian w wielkości - zwłaszcza bagażnika - sprawia, że to tylko kosmetyka.
Rzeczywiście zmiany tylko w przodzie i tyle + obowiązkowy już teraz sterczący wyświetlacz.
Się postarali...
Swoją drogą sterczący wyświetlacz byli w stanie włożyć, ale patyczków zlikwidować już nie :niewiem:


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:48 
Offline

Rejestracja: 19-05-2016, 06:56
Posty: 406
Suzuki: S-cross
Liberall pisze:
Nasze prognozy cenowe się sprawdziły. AT Allgrip premium 119,5, czyli prawie 15 tys. więcej.

No faktycznie w punkt!
No i teraz trzeba by porównać z innymi porównywalnymi - czy to wciąż atrakcyjna cena? :? :niewiem:


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:50 
Offline

Rejestracja: 28-08-2019, 10:16
Posty: 246
Liberall pisze:
Nasze prognozy cenowe się sprawdziły. AT Allgrip premium 119,5, czyli prawie 15 tys. więcej.
Nadal zostawili to, że automat bez szklanego dachu występuje tylko w wersji premium :?
Obrazek


To prawda aczkolwiek z tego co patrzę to premium od elegance różnią tylko:
Skórzane fotele - dla mnie to jest minus w elegance, zdecydowanie bardziej wolę materiałowe
Nawigację - bez większej różnicy znając te marki, AA lub Apple Car play będzie lepsze
Ekran 9 cali - pewnie lepszy, ale 7 cali to też nie jest mało
Kamery 360 - szkoda, przydatna rzecz
Panoramiczny dach - pewnie fajnie mieć, ale też nie jest to coś obowiązkowego

Swoją drogą, to czy ktoś wie czy można było do tej pory zamówić materiałowe fotele do wersji elegance?

Cenowo moim zdaniem jest całkiem nieźle jeżeli ktoś szuka samochodu z napędem 4x4 i lepszym wyposażeniu. Moim zdaniem wersja premium AT 4x4 jest na ten moment bezkonkurencyjna od kiedy wycofano ASX. W przypadku kiedy nie szukamy 4x4 pewnie jest sporo innej konkurencji.


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-12-2017, 14:24
Posty: 393
Zegary przeniesione z Vitary, razem z patyczkami. Teraz wewnątrz przypomina Vitarę i na zewnątrz przypomina Vitarę. W sumie zamiast SX4 S-Cross, to mógłby się nazywać np. Grand Vitara ;)

_________________
Vitara 1.6 HalfGrip
https://www.youtube.com/watch?v=qYSSoIVB8x0


Na górę
Post: 25-11-2021, 10:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-09-2021, 20:45
Posty: 66
Suzuki: S-Cross Hyb. AWD AT
Przemekc1 pisze:
Ekran 9 cali - pewnie lepszy, ale 7 cali to też nie jest mało

7 cali to tak samo jak w dotychczasowym. Denerwuje, że 9" dopiero w Elegance.

Przemekc1 pisze:
Panoramiczny dach - pewnie fajnie mieć, ale też nie jest to coś obowiązkowego

Wg mnie nie fajnie - dużo mniej miejsca na głowę, szczególnie z tyłu - ja z moim 183 cm nie zmieściłem się. Sam sprzedawca przyznał, że nie sprzedał ani jednego w wersji Sun.
Przemekc1 pisze:
Swoją drogą, to czy ktoś wie czy można było do tej pory zamówić materiałowe fotele do wersji elegance?

Jak pytałem przed zakupem to nie było takiej możliwości.


Na górę
Post: 25-11-2021, 11:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-09-2021, 20:45
Posty: 66
Suzuki: S-Cross Hyb. AWD AT
fox pisze:
Zegary przeniesione z Vitary, razem z patyczkami. Teraz wewnątrz przypomina Vitarę i na zewnątrz przypomina Vitarę. W sumie zamiast SX4 S-Cross, to mógłby się nazywać np. Grand Vitara ;)

W sumie to w punkt podsumowałeś! :D


Na górę
Post: 25-11-2021, 11:17 
Offline

Rejestracja: 28-08-2019, 10:16
Posty: 246
Obrazek

Na screenie z prezentacji widać, że w nowym aktywnym tempomacie będzie możliwosć zatrzymywania się i ruszania automatycznego w korku, czy to już było w obecnej generacji aktywnego tempomatu w S-crossie/Vitarze?


Na górę
Post: 25-11-2021, 11:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-12-2017, 14:24
Posty: 393
Vitara ma Stop&Go jak i wiele innych systemów (nie wszystkie), które teraz otrzymał S-Cross.

_________________
Vitara 1.6 HalfGrip
https://www.youtube.com/watch?v=qYSSoIVB8x0


Na górę
Post: 25-11-2021, 11:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-09-2021, 20:45
Posty: 66
Suzuki: S-Cross Hyb. AWD AT
Czyli nadal ten sam silnik z mild hybrid i nadal hydrokinetyczna automatyczna skrzynia biegów.

Dochodzą czujniki martwego pola, czujniki parkowania w niższych wersjach, asystent utrzymania pasa ruchu i rozpoznawanie znaków.
Nowy pysk i nowy tył. No i ekran lcd wyżej.
I to wszystko +15 tys.


Na górę
Post: 25-11-2021, 12:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1705
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Przemekc1 pisze:
Na screenie z prezentacji widać, że w nowym aktywnym tempomacie będzie możliwosć zatrzymywania się i ruszania automatycznego w korku, czy to już było w obecnej generacji aktywnego tempomatu w S-crossie/Vitarze?


Było w automacie. Po 2 sekundach stania tempomat się wyłącza.


Jeśli chodzi o elegance, to widzę tylko jedną fajną opcję na podstawie mojej vitary - lepsze oświetlenie wnętrza. Cała reszta to zawracanie głowy.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 25-11-2021, 12:27 
Offline

Rejestracja: 28-08-2019, 10:16
Posty: 246
Liberall pisze:
Czyli nadal ten sam silnik z mild hybrid i nadal hydrokinetyczna automatyczna skrzynia biegów.

Dochodzą czujniki martwego pola, czujniki parkowania w niższych wersjach, asystent utrzymania pasa ruchu i rozpoznawanie znaków.
Nowy pysk i nowy tył. No i ekran lcd wyżej.
I to wszystko +15 tys.


Ciekawe jak kwestia wyciszenia, ja jeżdzę jeszcze wersją przedliftową i to jest duży minus. Słyszałem, że już w polifcie się to mocno poprawiło, ciekawe jak będzie w nowe wersji.

Nie jest opisane też w jaki sposób będzie działało apple car play i android auto, obecnie bezprzewodowe połączenie staje się standardem, ale biorąc pod uwagę, że jest to Suzuki i nie widać nawet bezprzewodowej ładowarki to chyba nie ma co na to liczyc

Nie jest to dokładnie opisane, ale chyba w nowym s-crossie światła drogowe będą automatyczne, szkoda, że nie pojawiło się nic bardziej zaawansowanego, bo podstawowe światła matrycowe są już w samochodach typu corsa


Na górę
Post: 25-11-2021, 12:45 
Offline

Rejestracja: 18-12-2018, 20:00
Posty: 120
Lokalizacja: Katowice
Suzuki: Vitara 1.0 2019
No cóż, na pierwszy rzut oka wygląda na to, że jest trochę lepiej i sporo drożej. Chyba, że poprawili działanie układu kierowniczego i wyciszenie, to może będzie nie tylko trochę lepiej.


Na górę
Post: 25-11-2021, 17:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1540
Suzuki: TM3 LR Highland
Cytuj:
Na screenie z prezentacji widać, że w nowym aktywnym tempomacie będzie możliwosć zatrzymywania się i ruszania automatycznego w korku, czy to już było w obecnej generacji aktywnego tempomatu w S-crossie/Vitarze?


Z ręcznym hamulcem postojowym to chyba będzie trudne.
Nie widać opcji AutoHold.
No chyba, że najwyższa wersja wyposażenia już to ma.

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 25-11-2021, 18:28 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03-08-2006, 11:13
Posty: 12412
Lokalizacja: CB - CIN - CT
Suzuki: Vitara 1.6 AllGrip
W opisie jest informacja, że może hamować i ruszać w korku sam, gdy pojazd przed nim porusza się szybciej niż 2 km/h.

Z innych ciekawostek:
W Wielkiej Brytanii topowa wersja S-Crossa jest tańsza o 2700 funtów od podstawowej wersji Tuscona :o
S-Cross ma być najoszczędniejszym SUVem mild hybrid.
S-Cross jest pierwszym w Europie modelem Suzuki z nowym systemem multimedialnym.


Na górę
Post: 25-11-2021, 20:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-06-2012, 20:19
Posty: 1540
Suzuki: TM3 LR Highland
Problemem u nas będzie cena.
Stare technologicznie auto, za stosunkowo duże pieniadze.

6b manuale 2WD:

Suzuki S-cross Premium 130KM: 102k PLN
Kia Sportage M 177KM: 102k PLN
VW T-Roc Premium 150 KM: 105k PLN
Seat Ateca Style 150 KM: 111k PLN
Hyundai Tucson Smart 150KM: 115k PLN
Kia Niro L HEV 141KM (Automat): 113k PLN (pełna hybryda)
Kia X-Ceed L 160 KM: 104k PLN
Skoda Karoq Style 150 KM: 111k PLN
Peugeot 2008 Allure 130KM: 101k PLN
Mazda CX-30 Kai 150KM: 108k PLN

_________________
Ex Vitara Premium 1.0T FWD 2019
Ex Vitara S 1.4T FWD 2018
Ex Swift Comfort 1.2 94 KM 2015
Ex Splash Comfort 1.2 86 KM LPG 2009


Na górę
Post: 25-11-2021, 20:40 
Offline

Rejestracja: 28-08-2019, 10:16
Posty: 246
Byłem dzisiaj w salonie obejrzeć tego S-crossa, mieli wersję premium w brązowym (chociaż ja bym go bardziej nazwał ciemno pomarańczowym) kolorze
Na pewno na plus wygląd, szczególnie z przodu robi bardzo dobre wrażenie. Aż trudno uwierzyć, że rozmiarowo to jest to samo, wygląda co najmniej na klasę większy samochód.
Tył mi się mniej podoba, chociaż te lampy na żywo robiĄ lepsze wrażenie niż na zdjęciach
Środek w 90% jest taki sam, chociaż są zmiany takie jak nowy wyświetlacz i lepsze materiały na desce rozdzielczej, bagażnik jest również identyczny, podwójna podłoga i dwie kieszenie z boku.
Światła to pełne ledy, natomiast są to zwykłe ledy, nie ma żadnych matrycowych funkcji
Według sprzedawcy aktywny tempomat ma działać do pełnego zatrzymania
Samochód nawet z automatem ma zwykły ręczny hamulec, nie ma żadnego auto holda
Wyświetlacz w wersji premium to 7 cali, ma całkiem niezłą rozdzielczość, w końuc dane samochodu takie jak spalanie są na wyświetlaczu, działał on całkiem sprawnie, chociaż wygląd systemu nie jest bardzo nowoczesny. Podobno jest bezprzewodowy apple car play aczkolwiek sprzedawca mówił, że nie udało się im go uruchomić (samochód mieli dosłownie od paru godzin) - mam nadzieję, że rzeczywiście jest on również w wersji 7 cali, a nie tylko 9. Kamera cofania ma przeciętną jakość, ale wystarczającą, szkoda, że nie ma szerszego kąta.
Zegary są zdaje się takie same jak w vitarze, patyczki są dalej, ale biorąc pod uwagę, że teraz sporo paremetrów jest na wyświetlaczu głównym to nie powinno to bardzo przeszkadzać. Nie ma opcji zegarów cyfrowych.
Kierownica w wersji premium również ma łopatki do zmiany biegów.
System bezkluczykowy to dalej przyciski na klamkach
W końcu klapa bagażnika jest solidnie zamocowana i nie trzaska przy zamykaniu ;)
Wersja 1.5 hybryda ma się pojawić w przyszłym roku, ale na ten moment nieoficjalne wiadomości są takie, że to będzie słabszy (i bardziej oszczędny) silnik. Nie planuje się mocniejszych jednostek
Nie ma opcji ładowarki bezprzewodowej w żadnej wersji
Niestety dalej nie ma nawiewu na tył, moim zdaniem spory minus

Jak dla mnie jeżeli ktoś szuka AT 4x4 to w tej cenie to najlepsza opcja, za 120 tysięcy ma się bardzo bogato wyposażony samochód, trudno w tej cenie o konkurencję, natomiast jeżeli komuś 4x4 nie jest potrzebne to jak kolega wyżej napisał jest sporo innych nowszych konstrukcji.


Ostatnio zmieniony 25-11-2021, 21:05 przez Przemekc1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 25-11-2021, 20:56 
Offline

Rejestracja: 24-11-2021, 23:01
Posty: 2
Na Słowacji już promocja
https://www.suzuki.sk/automobily/cennik
Najbogatsza wersja 4x4 automat - 26.700 Euro, wg dzisiejszego kursu 124.950,40 pln


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Ostatnio zmieniony 25-11-2021, 21:08 przez forman, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: 25-11-2021, 21:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-10-2017, 20:00
Posty: 197
Lokalizacja: Kraków
Suzuki: Vitara 1.6 4WD
Gdyby ktoś z Was miał takie zestawienie dla 4WD jak tu pokazano dla 2WD (dziękuję Remote) to bardzo chętnie bym poczytał
Przeglądam oferty ale jak się chce mieć 4x4 to sensowna cena tylko w Suzuki


Na górę
Post: 25-11-2021, 21:37 
Offline

Rejestracja: 29-11-2020, 20:28
Posty: 106
Suzuki: Scross
Remote pisze:
Problemem u nas będzie cena.
Stare technologicznie auto, za stosunkowo duże pieniadze.

6b manuale 2WD:

Suzuki S-cross Premium 130KM: 102k PLN
Kia Sportage M 177KM: 102k PLN
VW T-Roc Premium 150 KM: 105k PLN
Seat Ateca Style 150 KM: 111k PLN
Hyundai Tucson Smart 150KM: 115k PLN
Kia Niro L HEV 141KM (Automat): 113k PLN (pełna hybryda)
Kia X-Ceed L 160 KM: 104k PLN
Skoda Karoq Style 150 KM: 111k PLN
Peugeot 2008 Allure 130KM: 101k PLN
Mazda CX-30 Kai 150KM: 108k PLN


Piękne zestawienie, ale tak w latach 2017-2020 cena S-crossa była podobna do:
- Kii Stonic,
- VW T-cross,
- Seata Arona,
- Hyundaia Kona,
- Skody Kamiq,
- Mazdy... chyba 2 biorąc pod uwagę wyposażenie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 504 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1621 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]