Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://suzukiklub.pl/forum/

Strong Hybrid
https://suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=21563
Strona 1 z 1

Autor:  Iron [ 06-08-2022, 19:49 ]
Tytuł:  Strong Hybrid

S-Cross również w wersji Strong Hybrid. Czy w tym modelu sprawdza się to rozwiązanie napędu, bo ogólnie rzecz biorąc to widzę niezbyt przychylne opinie na tym forum. Jeśli nie S-Cross Strong Hybrid to jaka może być alternatywa? Jakie jest Wasze zdanie w porównaniu do Toyoty Corolla Cross Hybrid, pomijając wymiary aut.

Autor:  Liberall [ 06-08-2022, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

Cenowo najtańsza corolla cross +22 tys do najtańszego s-crossa strong hybrid.
Corolla jest dłuższa o 16 cm.
Jak nie lubię skrzyni CVT (bo wyje) to chyba jednak wolałbym ją niż 6AGS Suzuki.
Także te 22 tys chyba warte do dopłacenia - oczywiście jak ktoś ma.

Autor:  Remote [ 08-08-2022, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

Corolla Cross ma 5 generacje napędu. Ponoć dużo lepsze wrażenia niż 4 gen.
Jakbym miał wybierać to zdecydowanie Toyota i 2.0 Hybrid.

Autor:  Klepac89 [ 06-10-2022, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

Zamówiłem corollę cross hybrid - odbior styczeń 2023 - dam znać jak odbiorę :) póki co byłem na prezentacji auto duże wygodne, łatwo się odnalazłem za koerownicą - moja Vitara nie ma podejścia
Obrazek
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  DS [ 07-10-2022, 00:01 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

Corolla Cross to segment wyżej, jest większa nawet od S-Crossa, więc ciężko porównywać do Vitary.
Ciekawi mnie, jak będzie spisywał się układ AWD w tej Corolli - czy będzie to rzepa jak w Yaris Cross czy Lexusach czy może Toyota w końcu jakoś sensownie to skalibruje.

Autor:  Remote [ 07-10-2022, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

No i Corolla Cross jest o 50% droższa...

Autor:  Klepac89 [ 10-10-2022, 21:21 ]
Tytuł:  Strong Hybrid

Tak jest droga, ale co dziś jest tanie? Auta mocno podrożały. Sam za swoją Vitarę wziąłem kilka tys więcej przy sprzedaży jak zapłaciłem wyjeżdżając z salonu a auto z przebiegiem 42000km

Moj konfig jest 4x4 197KM i wiadomo jak to
W Toyocie CVT - zobaczymy jak ten napęd będzie się sprawował - póki co czekam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Pan Jakub [ 14-10-2022, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Strong Hybrid

W styczniu tego roku popełniłem post dotyczący użytkowania Vitary strong hybrid, teraz gdy zadebiutował s-cross z takim napędem postanowiłem sprawdzić czy są jakieś różnice pomiędzy nimi i stwierdzam że są, ten post dotyczy egzemplarza testowego s-cross 1.5 6ags 2wd elegance. Auto użytkowałem tydzień w przedziale temperatur 19-3stopnie z przewagą miasta (65%, krajówki25% oraz drogi ekspresowe 10%) średnie spalanie wyszło na poziomie 4,7l/100km , zacznijmy od tego że s-cross ten już na samym początku sprawia wrażenie bardziej dojrzałego, poprawionego oraz lepiej wyciszonego niż Vitara(z poprzedniej recenzji) oraz ten sam model ale w wersji 1.4 a/t elegance (porównywany z egzemplarzem testowym jaki jeszcze posiadał salon) auto głównie użytkowane było w trybie normal(sprostowanie co do niektórych komentarzy pojawiających się w Internecie, tak w trybie normal auto także przełącza się na silnik elektrycznym!) obserwacje jakie mi się nasunęły są takie: ruszanie odbywa się z silnika elektrycznego i ma miejsce do 30-40km/h następnie załącza się jednostka spalinowa która dopędza do tych miejskich 50-60 aby po tym ponownie się wyłącza i utrzymuje się prędkość na elektryku także użytkowanie miejskie na spory plus, na postoju z włączonym silnikiem spalinowym jest on ledwo słyszalny z kabiny (co w vitarze nie miało miejsca) żonglowanie pomiędzy napędami nie wprawia całego auta w drżenie jak to miało miejsce w Vitarze, dodatkowo przy przyspieszaniu elektryk chętniej dorzuca swoje Nm(w vitarze rzadko kiedy miało to miejsce), co daje lepszy efekt z toczenia się, redukcja biegów na spory plus, praktycznie nie ma chwili zwłoki tylko od razu auto redukuje i jedziemy ale niestety dalej nie jest to przyspieszenie wbijające w fotel :lol: . Przy większych prędkościach zaskoczyło mnie to, że także możemy utrzymywać jazdę przy wyłączonym silniku spalinowym, oczywiście droga musi być bez żadnych wzniesień oraz nie jest to długi dystans ale spokojnie przy 90-110km/h auto przejedzie co chwile 1-2km bez emisyjnie. Puszczenie gazu z wyższych prędkości równa się także z automatycznym wyłączeniem silnika spalinowego, dość ciekawe. Podsumowując, odczucia dotyczące auta mam zdecydowanie lepsze niż w przypadku Vitary z tym samym układem napędowym, część minusów udało im się zniwelować przez co auto stało się przyjemniejsze do codziennego użytkowania, a to dało mi sporo do myślenia czy nie sprzedać swojej Vitary i nie wymienić na s-cross'a w dokładnie takiej konfiguracji jaką testowałem.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/