| 
					
						 Witam. 
 Przy nagłym dodawaniu gazu czy ostrym przyśpieszaniu z tłumika leci czarny dym. Zrobiłem wszystko z tego wątku :http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=99&start=80  czyli m.in synchronizacja przepustnic, regulacja TPS itd. Sprawdziłem też luzy zaworowe i są w normie. Niestety po tych zabiegach problem pozostał bez zmian. Zbliża mi się wymiana rozrządu (przód: napinacz całkowicie wysunięty, tył: pozostały 3 ząbki) mimo,że na liczniku niespełna 50tyś.
 
 Tłumik mam przelotowy i założony filtr powietrza o zwiększonym przepływie (coś typu K&N i jest on wyczyszczony i nasączony). 
 
 
 Z podejrzanych rzeczy zauważyłem: 
 1. ubywający płyn chłodzący ze zbiorniczka (nie przybywa oleju),
 2. luzy na przepustnicach sterowanych elektronicznie,
 3. Podciekające wtryskiwacze? - widać na nich malutką krople, są po prostu mokre i nie wiem czy tak być powinno. Wyciągnąłem je i pokręciłem rozrusznikiem aby sprawdzić jak pylą... mgiełka jest raczej ładna, ale tak jak pisałem wcześniej, po wtrysku pozostaje mała kropla w tej otoczce obok tych czterech dziurek którymi wylatuje paliwo. Dowiedziałem się, że albo one są już zużyte albo pompka podaje zbyt duże ciśnienie-i tu moje pytanie jak sprawdzić czy ciśnienie jest odpowiednie i jeżeli odbiega od normy to czym wyregulować to ciśnienie? Dodam jeszcze ,że w ubiegłym sezonie podczas odpalenia poczułem benzynę i zobaczyłem ,że z wężyka łączącego oba wtryski cieknie paliwo, wymieniłem go więc i przestało cieknąć. 
 4. Możliwe,że uszkodzone mam ssanie? Mam problemy z zapaleniem na zimnym silniku (muszę dodać gazu), a jak już odpali to dopóki silnik się nie zagrzeje to obroty mam bardzo niskie. Jak juz się nagrzeje to jest normalnie czyli Ok.1400obr. 
 
 W ubiegłym sezonie kopciła podobnie,ale o wiele mniej niż w obecnym, stąd zacząłem się tym poważnie martwić :/ 
 
 Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.
 
 Pozdrawiam. 
					
										
										
										
					
					
  
						
					 |