Witam, mam problem z komunikacją działu technicznego ECU MASTER, mianowicie wysłałem już dwa maile nawet dzwoniłem w sprawie konfiguracji i schematu do mojego auta... odpowiedzi nie otrzymałem
Autko to Justy 1.3 z silnikiem GTi i kompresorem
wszystko przygotowane od zera na bardzo dobrych gratach
-dół swift GTi, zamknięty deck silnika, rozwiercony na 75mm i honowany przez firmę "krasnobrodzka racing"
![Obrazek](http://i.imgur.com/smtp7cw.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/aCBCK8v.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/33WpqBS.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ZfEvRcM.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/HOYcL0N.jpg)
-panewki głowne i korbowodowe "KING Racing"
![Obrazek](http://i.imgur.com/Xk4Dcp7.jpg)
-tłoki odprężone 75mm Y.C.P z powłoką teflonową z Vitary + pierścienie "NPR" Honda D16
![Obrazek](http://i.imgur.com/qmo5VDV.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/7UaPjQ6.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/2SyoafO.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/vinimWy.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/NuKjUSs.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BJkjibV.jpg)
-nowa oryginalna pompa oleju AISIN/Suzuki
![Obrazek](http://i.imgur.com/kT6XOnm.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/B468snB.jpg)
-szpilki "ARP" z BMW m50
-głowica planowana
-wymienione uszczelniacze
![Obrazek](http://i.imgur.com/VadKRC3.jpg)
-nowe popychacze zaworowe
![Obrazek](http://i.imgur.com/HXYq27v.jpg)
-metalowa uszczelka pod głowicę z Vitary
![Obrazek](http://i.imgur.com/F4ohpTp.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/oyAWsgV.jpg)
-nowy oryginalny rozdzielacz zapłonu oraz rotor
-świece "DENSO iridium racing"
-przewody "MAGNECOR" KV85, 8.5mm
![Obrazek](http://i.imgur.com/5ceeXCf.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/hM1OSE8.jpg)
-wtryski "Denso 195500-4450" 425cc/3bar z mazdy RX-8
![Obrazek](http://i.imgur.com/oEtwcx5.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/i9LQI8r.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/dUW6UrX.jpg)
-pompa paliwa Walbro GSS342 255LPH High Pressure
-kompresor "eaton" z VW polo gti twincharged
![Obrazek](http://i.imgur.com/WlPDR6B.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/l4ID2jv.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/WwE2Ws4.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/EDWO3MJ.jpg)
-zawór bypass z Mini Cooper S
![Obrazek](http://i.imgur.com/WbYNCvJ.jpg)
-kolektor 4-1 ze stali kwasoodpornej
-EGT METER
-AFR METER
-BOOST METER
-OIL TEMP METER
-alternator 90A z KIA CARENS
![Obrazek](http://i.imgur.com/fsAGean.jpg)
-chłodnica oleju+relokator filtra
![Obrazek](http://i.imgur.com/fPWaZ43.jpg)
-duża chłodnica z baleno 1.3
-swap hamulców z Swift GTi
![Obrazek](http://i.imgur.com/FxYdjHT.jpg)
-duże serwo hamulców z Suzuki Alto
-pompa hamulcowa z Subaru Impreza 2.0
-tarcze nacinane i nawiercane (wszystkie 4)
-klocki EBC red stuff
-elektryczna pompa próżniowa do hamulców z Volvo XC70
-elektryczne wspomaganie z Suzuki Alto(jako dodatkowe)
-sportowa przekładnia kierownicza "QSP" 1:1.5
![Obrazek](http://i.imgur.com/7vIipTl.jpg)
-przerobiona
cała wiązka elektryczna(skrzynka z bezpiecznikami w schowku)
-klatka bezpieczeństwa
![Obrazek](http://i.imgur.com/RWKBve1.jpg)
-pasy czteropunktowe 3' i fotele SPARCO
![Obrazek](http://i.imgur.com/KvMpSVz.jpg)
-deska i boczki pokryte flokiem
![Obrazek](http://i.imgur.com/OiQ1P9u.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/b5ABAaS.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/6GWYaee.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Ah2KJ2A.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/jUYzPgD.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/qCfx6BC.jpg)
-body kit Swift GTi
![Obrazek](http://i.imgur.com/JI6YkYt.jpg)
WCZEŚNIEJ BYŁO CZERWONE JUSTY 1.3 8v (68 koników) i jeździło tak
https://www.youtube.com/watch?v=4UNFn-wQbiImocy mało wiec włożyliśmy GTi pod maske i znów na tor
niestety "mistrz prostej" nie dał rady w zakręcie i zrobił a Justy "banana"
https://www.youtube.com/watch?v=rOp0t5UFFB4![Obrazek](http://i.imgur.com/zPCH1Y1.jpg)
niestety nie do odratowania(cała podłoga pogięta) a szkoda bo zero rudej....
zakupiliśmy kolejną budę bez rdzy wsadziliśmy GTi po kapitalce i po 1500km wsadziliśmy kompresor AISIN AMR 500 z Subaru Pleo który dmucha 0.5bara (obecnie na sprzedarz cały kit)
https://www.youtube.com/watch?v=8HbVUu64xfEniestety przy mojej jeździe tłoki się poddały
![Obrazek](http://i.imgur.com/CaRdO8Q.jpg)
wszystkie 4 wyglądają tak samo
Teraz takie pytanko, jako że znów wyremontowaliśmy silnik, odprężyliśmy i jesteśmy w trakcie składania, chciałbym poprosić o pomoc z ecu masterem det3, czy jest ktoś na forum kto byłby chętny pomóc ze schematem i konfiguracją chciałbym fuel implant zrobić, podstawową wiedzę mam lecz doświadczenia z elektroniką zbyt dużego nie dodatkowy problem że w Holandii mieszkam a tu specjalistów jak na lekarstwo...