Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 04-08-2025, 14:01

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 20-09-2016, 19:30 
Offline

Rejestracja: 20-09-2016, 15:40
Posty: 24
Lokalizacja: Norda
Suzuki: Grand Vitara 1.9 DDi
Rzeczywiście w ofercie sa tylko 4kM - nie zwróciłem uwagi.Kolega robił u nich Vito i byl zadowolony bardzo. To chyba pozostaje dosprzętowić taki silnik.... lub wymienić.

_________________
GV 2009 1.9 DDiS


Na górę
Post: 20-09-2016, 20:18 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4035
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
auto pisze:
w v-tech się nie opłaca, tylko +4KM i +4 NM, przyrost mizerny.

Tak to jest z silnikami bez doładowania.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 02-10-2016, 20:17 
Offline

Rejestracja: 03-08-2016, 20:13
Posty: 15
Suzuki: Grand Vitara II
Ja chcialbym uzyskac ok 20 km i to minimum


Na górę
Post: 02-10-2016, 20:19 
Offline

Rejestracja: 03-08-2016, 20:13
Posty: 15
Suzuki: Grand Vitara II
A jak mozna "dosprzetowac" silnik? Jaki to moze byc koszt i gdzie?


Na górę
Post: 02-10-2016, 20:51 
Offline

Rejestracja: 17-08-2016, 12:17
Posty: 148
Suzuki: Grand Vitara II
Luke, widze że nic nie ustaliłeś w temacie;-)
Gdzieś na forum widziałem link do forum z innego kraju, tam ktoś przerabiał dwu litrowy silnik, instalował turbine chyba, może na tym zagranicznym forum ktos cos poradzi, podpowie gdzie taki kit można nabyć,,,,


Na górę
Post: 03-10-2016, 08:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4035
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Jeden z tematów o dokładaniu turbo do silnika 2.0
http://www.suzuki-forums.com/3g-2006-20 ... post324022

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 03-10-2016, 22:15 
Offline

Rejestracja: 17-08-2016, 12:17
Posty: 148
Suzuki: Grand Vitara II
ja na tym forum raczej się nie dogadam;-(
Marek, powiedz mi jeszcze co daje ten przycisk POWER obok skrzyni biegów, jak go wcisne to na desce rozdzielczej pojawia sie napis POWER ale nie zauwazyłem aby on coś dawał...


Na górę
Post: 04-10-2016, 10:19 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4035
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Pojęcia nie mam, nie czytałem :) Ja mam doładowany silnik fabrycznie i bez guzików ;)
A bardziej serio, to nie wczytywałem się w te opisy, bo to nie mój silnik. Ja mam klekota, czyli ewentualne wstępne modyfikacje są prostsze :)
W wolnej chwili poczytam, może do czegoś dojdę, chyba że ktoś będzie szybszy ode mnie :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 04-10-2016, 19:53 
Offline

Rejestracja: 03-08-2016, 20:13
Posty: 15
Suzuki: Grand Vitara II
Guziczek nie daje praktycznie mocy tylko troche ciagnie mocniej na biegach. Lekko lepiej. Na forum zagranicznym jest sporo ale ja nie jestem mechanikiem a oni tam sporo zmieniaja. Nie wiem czy warto. Dlatego chcialbym zlapac kogos w Polsce kto cos takiego robil.


Na górę
Post: 11-10-2016, 10:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-09-2016, 18:13
Posty: 73
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV 2006 3d 1.9d
Chłopaki aftermarketowy zestaw turbo do wolnossącego silnika to koszmar, nikomu nie radze, wiele lat temu, zapewne po seansie Fast&furious I podjąłem temat w hondzie civic mk V i to był koszmar - młody byłem :lol: , wiele miesięcy zabaw i walk później motor skończył na szrocie z wywalonym kopytem ... i zestawem turbo którego nikt nie chciał odkupić, a poziom inwestycji przekroczył wartość civica.... nie polecam nikomu, chcesz szybszej vitary, sprzedaj swoją 2.0 , poszukaj fajnej v6 zagazuj będzie latać jak marzenie a koszta ekspoatacji identyczne...


Na górę
Post: 11-10-2016, 11:26 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4035
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
kysioo pisze:
chcesz szybszej vitary, sprzedaj swoją 2.0 , poszukaj fajnej v6 zagazuj będzie latać jak marzenie a koszta ekspoatacji identyczne...

Albo zainwestuj w profesjonalną przeróbkę :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 11-10-2016, 12:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-09-2016, 18:13
Posty: 73
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV 2006 3d 1.9d
czoboki pisze:
Albo zainwestuj w profesjonalną przeróbkę :)


Nie no ta jak bujamy w gwiazdach... to po kolei ... jesli turbo to najpierw trzeba odprężyć silnik, kuta korba tłoki :takjest: specjalne customowo zrobione wałki, jakiś mod napędu rozrządu bo oczywiście plan zakłada kompresor przed turbiną... dalej sportowe wtryski, instniejący system lpg podłączyć do kuchenki turystycznej :D aaha no i customowo zbudowane ecu... i kto wie może i schamowali by takie grand marzenie na 500hp ........ a skrzynia transferowa wystrzeliła by tryby przez siedzisko kierowcy już przy 1szej jeździe próbnej.... ale

wracając na ziemie... jakie przeróbki gdzie ekonomia....


Na górę
Post: 11-10-2016, 12:36 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4035
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Koledzy myślący o wzmocnieniu GV II 2.0 - mam nadzieję, że się nie gniewacie za drobne uszczypliwości :)
Prawda jest taka, że aby konkretnie wzmocnić ten silnik i aby to było zrobione dobrze, to trzeba się liczyć dużymi kosztami.

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 11-10-2016, 12:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-02-2016, 17:04
Posty: 332
Lokalizacja: Skoczów
Suzuki: S-Cross & CX7
Przy wzroście mocy rzędu 40-50% nie potrzeba żadnych kutych tłoków itp itd .. Wystarczy dobry "osprzęt", sprawny silnik i najważniejsze dobra mapa ( choc nie zawsze potrzeba bo komputer nadrabia) :) Nikt sensowny nie będzie robił 500hp na takim silniku ...

Kiedyś jak jeździłem Lexusem IS250 w automacie zastanawiałem się nad montażem Superchargera - robią dedykowane. Po założeniu przypływ mocy okolo 50% 208bhp -> 310bhp. Bez modyfikacji map, ecu, tłoków itp itd. Wszystko śmiga jak ta lala.

_________________
S-Cross GLX 1.6 DDiS Allgrip


Na górę
Post: 11-10-2016, 18:52 
Offline

Rejestracja: 20-09-2016, 15:40
Posty: 24
Lokalizacja: Norda
Suzuki: Grand Vitara 1.9 DDi
Jak wiecie zajrzałem na ten wątek i trochę się wygłupiłem, ale byłem zainteresowany ewentualnym wzmocnieniem mojej Zuzi. Czekałem do momentu kiedy sprawdzę ja z przyczepą na haku - w sumie 1,5 tony (2,5 m wysokości -przyczepa do koni). Poradziła sobie dobrze na trójmiejskiej obwodnicy - kto jechał ten wie, że to nie przelewki - no! góry też nie... odpuściłem sobie. GP II to ostatni wół roboczy w tej klasie aut. Na wiosnę kupię sobie X3 z trzylitrowym dieslem będzie trochę weselej - na więcej mnie nie stać. Co nie znaczy żebym komuś przyganiał za plany i marzenia - wolnoć Tomku w swoim ... aucie.

_________________
GV 2009 1.9 DDiS


Na górę
Post: 12-10-2016, 02:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-09-2016, 18:13
Posty: 73
Lokalizacja: Słupsk
Suzuki: GV 2006 3d 1.9d
doOh pisze:
Przy wzroście mocy rzędu 40-50% nie potrzeba żadnych kutych tłoków itp itd .. Wystarczy dobry "osprzęt", sprawny silnik i najważniejsze dobra mapa ( choc nie zawsze potrzeba bo komputer nadrabia) :) Nikt sensowny nie będzie robił 500hp na takim silniku ...

Kiedyś jak jeździłem Lexusem IS250 w automacie zastanawiałem się nad montażem Superchargera - robią dedykowane. Po założeniu przypływ mocy okolo 50% 208bhp -> 310bhp. Bez modyfikacji map, ecu, tłoków itp itd. Wszystko śmiga jak ta lala.



ej ok mapy to do turbodiesla, renomotor w vitarze sam posiadam, mam troche pojęcia o edc map mam kilka mogę zmieniać w nmiare potrzeb :brawo: i ok np dla takiego f9q można śmiało i bezpiecznie zrobić 160km i z 50 wiecej newtonów ale... więcej to szaleństwo, innych możliwości tuningu gvII BRAK, a w wolnossącej benzynie to co zrobisz? mój tekst o tych kutych tłokach to oczywiśnie żart, kto w aucie za 20k włożyłby w tuning nie wiem??? 50? więcej ? ale oczywiście wszystko można

natomiast przy dieslu śmiało można sobie wsad na 160kuca wrzucić i zmienia to od cholery, robi się diametralnie inne auto, ale trzeba spełnić dwa warunki tj. dpf musi sie znaleźć tam gdzie jego miejsce :komandos: , a w autach po lifcie z przejechanymi 200kkm+ pamiętać że niutonometrotuningiem poślemy 2mase do piachu, ale to chyba nic nadzwyczajnego ot ekspoatacyjna część podobnie jak sprzęgło...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]