Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 01-08-2025, 12:53

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29-12-2008, 12:55 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
Witam czy może mi ktos polecic miejsce w Krakowie gdzie mozna zregenerowac przekladnie kierownicza ze wspomaganiem?


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-01-2009, 02:55 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
ponawiam pytanie.


Na górę
 Tytuł:
Post: 06-01-2009, 21:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-12-2007, 15:55
Posty: 90
Lokalizacja: Bielsko-Biała
W Krakowie niestety nikogo nie znam. W Bielsku dałoby się załatwić.

_________________
Daniel


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-01-2009, 21:49 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
HMM a jakie koszty w Bielsku no i jak długo by to zajęło ? Pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: 09-01-2009, 10:27 
Offline

Rejestracja: 17-07-2008, 19:59
Posty: 105
Lokalizacja: kraków
Są w krakowie 2 takie miejsca 1 na przeciwko M1 ul centralna niestrty nie pamiętam nr. A 2 jest gdzieś na rybitwach. Tyle moge pomóc mało precyzyjnie ale zawsze coś. Pozdrawiam;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2009, 10:16 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
Hmmm na cetralnej juz dzwonilem ale tam chca aby im przywiesc wymontowany układ i w dodatku krecili nosem ze z Vitara moze byc problem. Wienio a ta na Rybitwach to wiesz moze jak sie chociaz nazywa?

Kurcze a moze w okolicach Krakowa zna ktos takowy zakład?

Cięzko juz chodzi ten układ kierowniczy- parkowanie nie nalezy do przyjemnych rzeczy.


Na górę
 Tytuł:
Post: 31-01-2009, 17:53 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Sprawdź może pasek jest już luźny - ja też mało co nie oddałem pompy do regeneracji ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-02-2009, 06:24 
Offline

Rejestracja: 17-07-2008, 19:59
Posty: 105
Lokalizacja: kraków
Fakt św prawda ale myśle że kolega nam takiego nr-u nie wykreci;) Tylko faktycznie ma problem. A cieknie Ci gdzieś płyn lub poci sie... bo jak nie to raczej pasek. Nobacz napisz.


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-02-2009, 19:09 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
Nie, wszystkie wycieki wyeliminowalem juz po zakupie auta. Ponadto przy manewrowaniu na postoju przy odbijaniu kierownicy w druga strone dochodza jakies dziwne trzaski. Niestety nie jestem tez zbytnio obeznany w mechanice samchodowej. Byłem w Krakowie w zakładzie zajmujacym sie autami 4x4. Pan był tak uprzejmy ze sie przejechal. Od razu powiedział ze układ kierowniczy chodzi za ciezko. Usłyszał rowniez te trzaski o ktorych wspominałem- on powiedział ze moze tu pomoc regeneracja. Pytałem sie mechanika swojego co on na to - stwierdzil ze na moim miejscu on by sie wstrzymal bo nie wiadomo do konca czy taka regeneracja jest potrzebna i czy pomoze a koszty niemałe:) No coz kazdy ma inne zdanie a ja dalej jezdze lekko mowiac niekomfortwo. Pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-02-2009, 21:11 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Jak pytałem o regenerację to powiedzieli mi, że może być kłopot, bo pompa jest aluminiowa, ale nie wiem dokładnie w czym problem.
Bardziej opłaca się kupić dobrą używkę, zwłaszcza, że koszt regeneracji to ok.200zł, a efekt niepewny, a cena używki to też ok.200zł.

Sprawdź jeszcze jak zachowuje się pompa podczas kręcenia kierownicą na postoju - u mnie stawała w miejscu no i okazało się, że pasek jest luźny i po prostu ślizgał się po kole pompy, po wymianie paska wspomaganie wróciło - koszt 30zł. :D

Jeżeli pompa nie cieknie i pasek jest naciągnięty, to trzeba wyjąć pompę, rozebrać i sprawdzić czy w środku wszystko z nią w porządku.

Jest jeszcze opcja, że przekładnia jest winna co moim zdaniem jest mało prawdopodobne, ale to łatwo sprawdzić - podnieść przednie koła i na zgaszonym silniku obracać kierownicą do oporu, jeżeli w krańcowych położeniach opór się NIE zwiększa i ogólnie kręci się lekko i cicho znaczy przekładnia jest w porządku.

Zaznaczam, że na mechanice znam się kiepsko a powyższe to moje dotychczasowe doświadczenia w tej materii ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-02-2009, 07:38 
Offline

Rejestracja: 17-07-2008, 19:59
Posty: 105
Lokalizacja: kraków
Panowie jak są trzaski to napewno nie pasek ! Trzeba by to oglądnąc. U góry jest kasowanie luzu klucz 17 i kontra duży sróbokręt płaski. Troszke odkreć zobacz jak. A te trzaski to może być tez krzyżak.. ten od kierownicy...


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-02-2009, 12:35 
Offline

Rejestracja: 23-12-2007, 23:53
Posty: 34
Dzieki wielkie panowie. Pojade do mechanika i zasugeruje mu powyższe czynności. Pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-02-2009, 20:59 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
wieniovitara pisze:
Panowie jak są trzaski to napewno nie pasek ! Trzeba by to oglądnąc. U góry jest kasowanie luzu klucz 17 i kontra duży sróbokręt płaski. Troszke odkreć zobacz jak. A te trzaski to może być tez krzyżak.. ten od kierownicy...


Z kasowaniem luzu przekładni to bym uważał - jak nie ma dramatu to lepiej się przyzwyczaić niż kasować, bo łatwo można zniszczyć przekładnię.

A jeśli chodzi o trzaski itp. to.. przez internet możemy sobie niestety tylko pogdybać.
;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-02-2009, 08:15 
Offline

Rejestracja: 17-07-2008, 19:59
Posty: 105
Lokalizacja: kraków
E-tam :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]